haren wassen

A

Anoniem

Guest
Pff ik wil overal op reageren maar de site of onze pc is kei traag. En de makelaar komt dalijk foto's van ons huis maken dus moet echt aan het poetsen. Misschien vanmiddag dus...
maar even vast mijn vraag:...

Hoe vaak wassen jullie de haren van jullie kroost en welke shampoo gebruiken jullie?

Groetjes Kirsten

Annique gaat om de dag in bad, ( of ze moet al heel vies of zweterig zijn)
Ze heeft een hele droge huid dus is ons geadviseerd om de dag in bad.
En dan wassen we ook altijd haar haartjes.
Ik heb shampoo van zwitsal maar gebruik ook wel eigen merk baby produkten.
Maakt bij Annique niet zoveel uit eigenlijk.
Als t maar niet prikt in dr oogjes.
liefs sandra

Hoi,
Skip gaat ook om de dag in bad, tenzij hij erg vies is ;)
Ik was zijn haren op het moment met etos babyshampoo, omdat de shampoo van Zwitsal was uitverkocht haha. Maakt me ook niet zoveel uit. Wel gebruik ik zeer minimaal shampoo  en was ik verder zijn lijfje ook niet met zeep. Ook hij heeft een gevoelige, droge huid. En echt vies zijn kleintjes natuurlijk toch nog niet. In zijn badje doe ik veel badolie.

Groetjes, Noortje

Gijs en Sophie gaan elke dag samen in bad en ik was hun haartjes zo ongeveer 2 a 3x per week. Sophie met de babyshampoo van Zwitsal, Gijs met de stoere jongens shampoo van Zwitsal (met kapitein Haak erop, cool).

Groetjes
Susan

De kinderen gaan hier iedere avond onder de douche. Het haar van mijn zoon is heel kort en niet vet dus was ik 1 keer per week tenzij hij gel in heeft gehad dan wel iedere avond. Mijn dochter der haar is lang en wil ik 2 keer per week wassen maar doordat ze er bijna elke avond eten in smeert was ik het de laatste tijd iedere dag. Als we gezwommen hebben (op donderdag altijd)  was ik ook altijd hun haar.

Om de dag in bad en om de dag haren wassen.
Zwitzel en hema en eigen merk. Ik ben niet echt merkvast.

Hier ook een droge huid dus voorzichtig met wassen...

Groetjes renske

Ik was Mila.s haartjes ongeveer om de dag.
Ze heeft nog geen langere haren,dus het is een beschaafd koppie haar.
Ik was het met zwitsal.
Verder gaat ze de ene dag in bad en de andere onder de douce.
maar zoals deze week heeft paps middagdienst en ben ik laat van mijn werk,wordt ze s,morgens met een washand gewassen.
Ook Mila heeft een gevoelige huid en in bad gebruik in seba-med.
gr piewie,mv Mila

Yoëll gaat om de dag mee douchen. Dan wassen we ook zn haren, heeft namelijk altijd gel erin.
Eerst waste ik hem met seba-med, want als baby had hij een gevoelig huidje. Dat is nu aardig weg en sinds kort hebben we spongebob badschuim en shampoo, geen idee waarvan, maar het prikt niet in zn ogen, ruikt lekker en was in de aanbieding.
Hier dus ook niet zo merk vast.

Terug
Bovenaan