Haren

Hallo mede mama's.

Misschien een beetje rare vraag maar ik weet echt niet meer wat ik aan mn probleem moet en kan doen. Weet ook niet zo goed waar ik deze vraag bij moet zetten dus vandaar dat ik hem maar bij de verzorging zet. Ik ben vorig jaar maart moeder geworden van een dochter. Nou is er gewoon niets aan de hand met mn meisje dan wel met mij. Sinds mn zwangerschap heb ik veel en snel last van mijn haren. Snel vettig en veel jeuk. moet ze echt om de dag wassen want anders ziet het er gewoon niet fris uit. Voor mn zwangerschap had ik geen enkel probleem. Kon alle shampoo's gebruiken die ik wilde. shampoo van 1 euro of 5 euro, het maakte niets uit. Maar nu dus wel. Heb nu op aanraden van mijn kapper een dure shampoo van bijna 17 euro, en ik vind dat het nog niet naar behoren werkt. Hebben of kennen jullie dit probleem? En zo ja wat doen jullie eraan/ermee?

Groetjes Chantal
 
Hoi,

Bekent probleem, alleen bij mij werd het heel droog. Ben nu zwanger, maar mijn haar heeft de zwangerschap niet overleefd. Ik heb het afgeknipt. Ik zag het er niet meer mee zitten. Ik weet wel dat duurdere shampoo's niet per definitie beter zijn. Vaak zit daar zoveel in toegevoegd dat je haar eraan verslaafd raakt en onder invloed van de nog steeds aanwezige hormonen kan dit ook net de druppel zijn.
Ik heb gekozen om gewoon opnieuw te beginnen en heb het dus afgeknipt. Nieuw model erin en kijken of het weer gezond wil groeien!!!
Sterkte Lin
 
Terug
Bovenaan