Haren

Hoi allemaal,

ik vind het altijd weer leuk om naar die koppies van al die kindjes te kijken. Stiekem kijk ik ook altijd even naar de haartjes. Zelf was ik met 3 maanden helemaal kaal en pas met een jaar kwam het terug, heel licht blond. (Ik ben met heel donker haar geboren.) Laura is ook geboren met heel donker haar en het wordt steeds lichter.

Hier was Laura 1 dag oud

Dit is twee weken geleden

Nog geen staartjes, maar speldjes gaan wel. Er zit wel een kleine kale plek op haar achterhoofd, maar verder wordt haar haar steeds langer en lichter.

Ik ben benieuwd naar de koppies van die van jullie.

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,

Mijn dochter had met de geboorte ook heel veel haar, pikzwart. Nu wordt het steeds lichter en dunner. Er komen al wel nieuwe haartjes bij, maar het is niet meer zoals het was. Haar vader heeft nog steeds van dat dunne, zachte babyhaar! En ik had nog zo tegen hem gezegd, dat ze alles van hem mocht erven, behalve.... z'n haar

Jouw meisje ziet er echt heel lief uit met haar bos haren!! Echt een schatje!

Groetjes Janine

Esther wordt ook steeds lichter en haar haartjes beginnen ook steeds meer te groeien. Ze heeft niet zoveel haar als Laura, maar is ook zeker niet kaal. Ze heeft van dat heerlijke zachte knuffeldons, zaaaaaaaalig!

Quinn heeft licht blonde haartjes, die steeds blonder worden. Bovenop worden ze steeds langer en de kale plek op zijn achterhoofd krijgt steeds meer haren.
Leuk!
Groetjes Veerle

hallo,

wat een mooie bos haar heeft jouw kleintje! Mooi hoor!! Mijn 1e dochter had ook zoveel haar (nu nog steeds) en dat is ook niet minder geworden maar wel blonder. Mijn 2e dochter had iets minder haar maar dat wordt ook steeds minder. Polletje Piekhaar zeg ik wel eens..... Eerst donker en nu wel blond maar ook wel veel stukjes kaal...

Zal wel weer goed komen!
Groetjes  Sandra

hi, ik heb een meisje met veel haar op haar koppie. dat heeft ze al vanaf haar geboorte. ze heeft echt een lange kuif bovenop. soms maak ik een staartje met zo'n klitteband dingetje of met een speldje staat ook leuk. sinds een paar weken is de "lig"plek achterop ook weer bedekt met haartjes.

grtz! SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32wkn, 1530 gram, was 19-01-2007 uitgerekend.

ik wilde dus ook niet dat ze mijn mans haar kreeg...helaas lijkt het er wel op. Ben dus jaloeoeoers!!!!

Ondanks dat dunne haar, nu zelfs kaal, is ze prachtig. Maar wil ook graag een schuifje in kunnen doen.
gr irene

Senne heeft vrij lang en donkerbruin haar, maar erg dun. Je ziet de hoofdhuid er op verschillende plekjes doorheen. Over een tijdje zal het vast voller worden. Ook zij heeft papa's haar, maar ik ben daar juist heel blij mee: zwart/bruin met krullen!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan