Haren....

Grrr, ik verlies de laatste tijd zoveel haren! En ze komen overal op en aan, ik word er doodziek van.
Ik weet wel dat het normaal is om haren weer te verliezen na de bevalling, maar met die lange blonde haren valt het zo op, op de kleding en op andere plekken. Olivia trekt ook vaak aan mijn haar en dan heeft ze er zo weer een paar in haar vuistje zitten ;)
Hier nog andere dames met haarverlies?

Jep, ik merkte vanmorgen dat het bij mij nu ook begint! Het enigste wat je zou kunnen doen is extra vitamine B (6) slikken. Dit bevorderd de doorbloeding van je hoofdhuid wat de voeding van het haarzakje weer ten goede komt en daardoor verstevigd. Helemaal hou je het niet tegen, maar het verminderd zeker wel! (Ik ben kapster)

Succes ermee!

Nee nog geen last van. maar het mag van mij eigenlijk wel beginnen. Ik heb namelijk van mezelf al een giga bos haar. En het is nu zo zwaar en dik. Ik word er knettergek van.

ja hier ook...echt enorm...heb ook lang blond haar en dat is heel fijn als je een zwart truitje aan hebt..:s Als ik met mijn handen door het haar ga heb ik echt mijn handen vol haar..heeeeeel irritant!! hopen dat het snel beter wordt!

ik begin het toevallig een paar dagen te merken dat mijn haren uit vallen omdat er elke keer haren bij mn zoon liggen in bed of in zn handjes... en ook met douchen pak ik nu veel meer haren als ik ze was... dus hier begint het ook....

ik begin het toevallig een paar dagen te merken dat mijn haren uit vallen omdat er elke keer haren bij mn zoon liggen in bed of in zn handjes... en ook met douchen pak ik nu veel meer haren als ik ze was... dus hier begint het ook....

Hier ook, echt mijn handen zitten vol nadat ik er bijv schuimversteviger in gedaan heb. En ik heb al niet zo'n dikke bos.... Na martijn had ik een kale plek!
Nu begint het wel later dan vorige keer...
M

Terug
Bovenaan