Harentrekkertje!!!

A

Anoniem

Guest
Mijn moeder haalt Linde iedere woensdag op van het kdv (helaas zijn wij pas na 18:00 thuis).
Gisteren kreeg ze te horen dat Linde heel stout was geweest, ze ging bij alle kindjes aan de haren trekken en vond dat dan heel leuk, de andere kindjes vonden het wat minder grappig!!!
Het is ook echt een boefje aan het worden, ik ben dan ook erg benieuwd wat we nog mee gaan maken met deze dame.
We hebben altijd gezegd dat Linde alles gaat doen wat Roos niet deed omdat het zo'n verschillende kindjes zijn. Nou, het begint redelijk uit te komen.

groetjes Daniëlle.

Een echte boef is ze dus! Straks kun je er een boek over volschrijven!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi Danielle,

Wat een boefjes worden het nu he? En wat grappig om te lezen dat die twee van jou ook zo ánders zijn. Hier nog een hele rustige, kat uit de boom kijk oudste (die ook nog steeds niet zelf uit bed komt bijvoorbeeld) en een hele extraverte ondernemende tweede.

Grappig om te lezen dat dat op meer plekken zo werkt!

Groetjes (en tot volgende week bij Fonske, leuk je dan te ontmoeten!! Neem je Roos mee?)

Susan

Linde en Julian zouden goed bij elkaar passen! hahaha.

Meneer en mevrouw Stout! hihihi!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hé Suzan, wat leuk dat jij er ook bij bent!!!
Roos moet naar school, dus ik kom met Linde.

groetjes Daniëlle.

Hahahaha!!! dat klinkt leuk Ellen.
Nou wie weet....
Hoe oud is 'ie?
Wat doet 'ie zoal de hele dag?
Waar woont 'ie?
Wat doet zijn vader?
Hahahaha......

groetjes Daniëlle mv mevr. Stout.

Hahaha! Hier in het noorden vragen we dan ook altijd hoeveel bunder land zijn vader heeft. hahaha!
En zijn is, het zal je niet verbazen, ondernemer!

Hahaha Ellen,

is je man écht ondernemer? Dat vind ik nou echt grappig en tja inderdaad, wat verwacht je dan anders van zijn zoon!! Overigens, die foto in de smoelenparade van Julian zegt ook een heleboel!!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan