harig

heel stomme vraag
maar mijn vraag is ook of jullie dit ook hebben ik heb haar tussen mijn bilnaad maar sinds ik zwanger ben wordt het wel meer
niet dat het er langs uit groeit maar (lekker verhaalschaam me hier best voor of heeft iedereen haar tussen zijn bilnaad??????
of alleen mannen????

mischien heb ik toch wat te veel
mannelijke hormonen bahhh

sorry vindt dus best erg dus als je geen nuttig antwoord weet hoef ik geen reacties
bvd
 
hoi anoniem,

Ik reageer ook anoniem want ik schaam me ook rot. Ik heb dat dus ook. Ik heb het nog 1 x geschoren maar kon er natuurlijk voor geen meter bij. De haren zijn ook langer dan gebruikelijk. Ik geloof nooit dat je teveel mannelijke hormonen hebt, het zal wel aan de zwangerschapshormonen liggen hoor!
 
Dat is helemaal niets om je voor te schamen hoor! Gewoon afscheren met de gilette of scheermachine en als je er zelf niet bij kan vragen aan je man en dan is het opgelost! Er zijn genoeg vrouwen die met dit prbleempje kampen zelfs al zijn ze niet zwanger!
 
boehoe,heb ik ook hoor en ik vind het ook best genant maar een vriendin van me (nog al een flapuit) zei laatst in eens...oooh zo irritant die haren tussen je kont heb jij dat ook??? ik lach helemaal in een deuk,ja ik heb dat ook...ik ga op mijn hurken zitten en dan op gevoel scheren,heb je wel een goed mes voor nodig want daar kun je beter mee uit de voeten,tja wat een onderwerp he? maar goed...je bent niet de enige....onder de douche gewoon door de knietjes en mee scheren dus.....
 
Yep, herkenbaar! Het zit er altijd wel, maar nu ik zwanger ben... ik schrok met rot laatst van de hoeveelheid en lengte. Gelukkig bestaat er Gilette... heel voorzichtig en op gevoel mee doen, maar het lukt best als je er ff de tijd voor neemt.
 
ik heb ook haren tussen mijn billen! iehhh erg he?
schaam me er ook voor! ik scheer het altijd zo goed als mogelijk weg, maar komt nog harder terug denk ik. ik heb vriendinnen die dit niet hebben. ben er wel jaloers op hoor. zegt ene een keer tegen me, je lijkt wel een vent! nou lekker dan. ben heel vrouwelijk hoor hahahaha
je bent dus niet de enige en ik ook niet hihi
groetjes
 
Ja dit probleem herken ik dus ook bij mij is het ook veel erger geworden sinds ik zwanger ben. Maar ik durf het ook niet weg te scheren want dan komt het dubbel zo hard en zo veel weer terug dat is toch met alles wat je scheert??!!
 
Terug
Bovenaan