harig

badankt voor jullie antwoord op mijn genante vraag (haren tussen bilnaad)
dacht echt dat ik de enige was
gelukkig niet

maar nou gaf iemand aan om het met ontharingscreme weg te halen
dat kan toch niet?

scheren komt het dan niet nog erger terug? met harde stoppels ieeehhlll

ik probeer het nu wat te knippen ,maar kan er erg slecht bij
 
Hee hallo!! Ik gebruik altijd veet om te ontharen en dan die groene verpakking! Het staat er ook duidelijk op vermeld dat je het ook voor geslachtsdelen kan gebruiken!! Wel kijken of het erop staat, he?? Bij mij werlt het al jaren fantastisch ondanks mijn beharing heel minimaal is!
 
Was ik dus, van die ontharingscreme. Doe ik al jaren, gaat prima! Ik heb meer irritatie als ik t scheer. Het is immers geschikt voor je bikinilijn, dus dan ook voor je bilnaad. Alleen zorgen dat t niet in je vagina komt natuurlijk. Maar t is dikke creme, dus t loopt niet uit ofzo.
 
Idd, de Veet is de oplossing voor zo'n probleem en de haartjes komen veel zachter terug dan met scheren! Ik heb ook gerageerd op je ander berichtje en ik doe het soms met een scheermachine, als het snel moet gaan maar als ik tijd genoeg heb gebruik ik dus ook veet en dat is veel mooier!

Succes!

 
Volgens mij heeft bijna iedereen daar haar. Je verloskundige of gyneacoloog ziet dat dus dagelijks. Denk niet dat ze daar op letten, zou me er dus niet zo druk over maken. Als het gaat irriteren of er komen kleine wondjes dan ben je veel verder van huis. Dat is namelijk een broedplek voor bacterien waarmee je je kindje kunt besmetten. Gewoon lekker laten zitten!
 
Terug
Bovenaan