haring??

A

Anoniem

Guest
Ik ben verzot op haring maar weet eigenlijk niet of ik dit nu wel of niet mag eten.....
Weet iemand dit??

Suus

goeie morgen!

ja, haring schijnt juiste erg goed te zijn voor je  als je zwanger bent, vanwege bepaalde vetten. die schijnen je kind intellgenter te maken, haha maar dit is geloof ik nog niet bewezen. wat wel bewezen is, is dat die vetten ook goed werken tegen de vergeetachtigheid van de zwangere vrouw

het is wel belangrijk dat je verse haring koopt en geen gevacuumeerde, want in die verpakking zouden de eventuele bacterien meer kans hebben zich te vermenigvuldigen.

eet smakelijk

groetjes sandra

Hoi Suus..
Haring mag zeker!!...alleen niet die uit de supermarkt...omdat ie voorverpakt is..
Van de visboer mag wel..
Dus ik zou zeggen genieten maar!

hoi,

In haring komen veel anasakis-wormen voor (rode macroscopisch zichtbare wormen..jummie) Deze worm steft af bij een lage temperatuur. Daarom moet haring altijd eerst diepgevroren worden voor hij op de marktkraam terecht komt. Dus dan mag je het gewoon eten. Dus ""verse haring'' is altijd eerst diepgevroren geweest!
Maar dus niet zo uit het water gevangen :)
groeten Elke

Super meiden! Ik weet al wat ik morgen bij de visboer ga kopen......heerlijke haring!

OEHHH, dat zou ik ook wel lusten nu. Woon jammer genoeg in Amerika en hier hebben ze geen haring alleen in een pot, zure haring!! Mag dat ook ??????

Groetjes Fenna

Terug
Bovenaan