haring

ha dames,

ik heb een vraagje manlief heeft onze dochter van 7 maanden haring gegeven

toen ik savonds thuis kwam vertelde hij vol trots dat ze haring lustte.

ik heb toen in het groene boekje gekeken maar daar stond in dat ze pas rauwe vis mogen als ze een jaar zijn

weet iemand hoe erg het is als ze rauwe vis heeft gegeten met 7 maanden??

alvast bedankt voor de reacties

gr. anoniem
 
Hoi,

Ik heb mijn dochter ook haring laten eten met 9maanden. Ik wist niet eens dat ze dat pas mocht met 1 jaar.

Moet zeggen dat ze het erg lekker vond. Was geen hele haring.

Denk dat het niet zo veel kwaad kan het is wel erg zout dus ze zal wel dorst hebben en niet te vaak geven.

Voor een keertje kan het geen kwaad denk ik.

Groetjes
 
ik denk inderdaad niet dat het erg veel kwaad kan, als ze er verder ook geen last van heeft gehad.
Typisch mannen dacht ik bij het lezen van je stukje. Mijn vriend was afgelopen vrijdag bij kim en toen ik thuiskwam stond er nog een flesje melk in de ijskast wat daar niet meer had moeten staan: op mijn vraag heb je haar bij haar brood dan geen melk gegeven? ohhhhh nee niet aan gedacht! zei hij toen...

gr sandra
 
Ja erg is dat he, het gevoel dat je niets aan ze over kan laten als het om de verzorging van je kind gaat. Ook al is ie nog zo verantwoordelijk in het dagelijks leven, het zijn inderdaad van die kleine dingen waar ze dan gewoon niet bij stilstaan. Ik dacht altijd dat ik niet zo'n zeurende vrouw zou worden die alles wat haar man doet nog eens gaat controleren, maar ik moet wel want hij slaat gewoon echt cruciale dingen over.
 
Terug
Bovenaan