Haring?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Mogen de kleintjes al haring en zo ja? zoute of zure?
Stefan, mijn vriend, wil al sinds dat Isabelle geboren is met haar een "harinkie"eten , maar tot nu toe heb ik dat af weten te houden.
Het is een tijdje stil geweest, maar vanmiddag vroeg hij ineens: hoe oud moet ze ook al weer zijn voor haring?
Ik heb dus werkelijk geen idee  en heb eerlijk tegen hem gezegd dat ik het aan de meiden op het forum vragen ging.

Dus ik hoop dat julie het weten.

Liefs Monica

hoihoi,

ik weet niet precies vanaf wanneer (ik dacht vanaf een maand of 8), maar elounda heeft het ook al een paar keer gehad (uh met 7 maanden al). ze vond het eerst een beetje vreemd maar daarna wel lekker. maar ja ik heb ook een echte smulpaap hihihi. ze krijgt maar een paar kleine stukjes hoor. in totaal denk ik 2 partjes.

haring hoort bij de vette vis en dat is nog heel gezond voor ze ook. schijnt ook heel goed te zijn voor de ontwikkeling van de hersenen, krijgen we slimme kindjes hihih.

groetjes linda

heyhey

ook nathalia krijgt soms wel eens haring.
moet zeggen dat ik alleen het buitenste gedeelte geef ( dus echt het randje zeg maar) omdat daar geen graatjes in zitten.
dan moet je echt heeeeel goed controleren!
als ik nathalia haring geef, ziet dat er ook niet echt smakelijk uit hahaha. t is helemaal uit gepluist, zodat ik zeker weet dat er geen graatjes in zitten.

ik denk dat nathalia ook wel rond de 7 maanden was, toen ze het voor t eerst kreeg. ( mischien nog wel jonger)
ze vind t heerlijk! ( maar ook ik heb dan echt een smulpap :D)

nou, ik denk dat je vriend dus best wel een harinkie mag eten met je meissie hoor :D ( als je maar uit kijkt :D)

liefs, do

oh ja: nog even een kleine tip:
zorg dat je ontbijtkoek in huis hebt! mocht er toch een graatje naar binnen schieten, geef je haar een klein stukje ontbijtkoek, dan zakt het graatje naar beneden!
( let wel op wat har ontlasting kan wel moeilijker gaan door de ontbijtkoek)

xxx

Hoi dames,

Nou, het was dan gisteren eindelijk zover: haring eten!

Hieronder zien jullie het resultaat, mijn vriend vond het wel jammer dat hij nou niet weet of ze het wel of niet lekker vind, want het ene moment gruwelde ze en het andere moment trok ze bijna de vork uit zijn hand vandaan !

Liefs Monica en Isabelle

Hoi mamamomo,

Leuke foto!!!
Waar heb je die slab weg??? Hij is erg handig zo te zien. want ik zit altijd over zn schine kleertjes in.... ja klinkt heel sullig, maar om nu elke keer een schoin shirt aan te doen...die je ook niet haha.. loop nuj steeds te hannesse met een grote doek..

Groetjes!

Hoi!

Ik weet je naam niet meer , maar ik heb die slab bij prenatal vandaan €2.99.
Ze hebben ook nog met andere opdruk, deze is  van "er was eens".
Zo'n afneembare slab is erg makkelijk met vast voedsel, zeker met worteltjes, want die vlekken krijg je er soms dus echt niet meer uit!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan