Harry Potter

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

al m'n vrije tijd gaat op aan het lezen van de nieuwe Harry Potter, daarom minder op het forum haha.

Nog meer verslaafden?

Liefs Jenneke mv Ivar

Ik zal je vertellen ik heb nog nooit een film of boek gelezen van Harry potter.
En voordat de films werden uitgebracht had ik er nog nooit van gehoord!!

Waarschijnlijk kom ik van een andere planeet hahahaha

Liefs Ilse mv Danique

En geniet van je boek

Ja, hier ook zo'n hp fan, maar niet zo erg dat ik ook alle engelse boeken heb. Ik heb de nl talige al wel gereserveerd en die komt pas in november in de bus, dus hier nog ff geduld. Ik heb al wel de nieuwe film gezien, maar vond t erg jammer dat  het niet echt  over school ging. Dat vind ik toch altijd wel leuk!

Liefs Maaike mv Twan

'k heb hem gisteren uitgelezen. En ja dames er wordt heel wat afgemoord in het laatste deel (maar ik zal niet verklappen hoe waat waar en waarmee).

Ik vond het boek een beetje tegenvallen. Er was 1 echter verrassende wending (of verklap ik nu teveel).

annemieke

oooeeehhh spannend! ben nog maar op de helft want m'n mannetje en ik kijken tussendoor ook nog het 2e seizoen van Prison Break
hahahahahaha

Ik lees nooit, dus die boeken van harry potter ook niet.
maar ga  wel de films... ik vind ze geweldig!

ik had voor mijn verjaardag bioscoopbon gekregen, dus ik moet er nog naar toe.
ben benieuwd hoe het afloopt... spannend.

Mijn man en ik zijn ook fans! Alleen inderdaad niet zo erg dat we de engelse boeken hebben en/of lezen. Wij wachten ook tot ie in het Nederlands er is. Wij hebben allebei alle boeken gelezen en de eerste 4 films gezien. Mijn moeder trouwens ook, die vindt het ook helemaal geweldig!

Groetjes,
mama van Tijs

Hah, Ik kom denk ik van dezelfde planet als Ilse, heb er nog geen boek van gelezen of ook maar 1 film van gezien.........

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan