Harry Potter

A

Anoniem

Guest
Zijn er hier Harry Potter fans? Ik heb de boeken gelezen, maar vond ze steeds minder leuk worden. Vanaf morgen zenden ze de films iedere avond uit. Gaan jullie kijken?
Ik wel, als het mogelijk is tussen de gangen door!

Groetjes Babybelle

Ik ben niet zo'n lezer (alhoewel, ik lees Kinderen en Vriendin), maar ik heb wel een paar films gezien van Harry! In eerste instantie leek het me niks maar een vriendin zei dat ik ECHT een film moest zien. Zo gezegd zo gedaan en ik vind het super leuk!

Hallo,

Ik lees graag en Harry Potter heb ik best veel van. alle boeken en inmiddels al tal keer geleezn. Vooral als ik iets wil lezen waar ik niet zo bij na hoef te denken. ken de boeken inmiddels uit me hoofd.
Vind het ergens wel jammer dat je nu weet hoe het eindigt. Tot die tijd kon je nog allemaal wilde complotten bedenken hoe het zou kunnen gaan.

Onderlaatst ook tales of beedle the bard gekocht. hoop dat ze het nog gaan vertalen mijn engels is niet zo best.

Films ga ik niet kijken. Vind de boeken veel mooier en ik heb ze allemaal opDVD dus als ik wil.
Wel ga ik naar de bios zodra de nieuwe film weer uit is en ja ga de dvd's ook kopen. Wil de verzameling wel compleet hebben.

hoi,
ja ik lees de Potters met veel plezier. Ik lees de boeken wel in het engels en stoor me mateloos aan de ondertiteling bij de films...wat een stomme vertaling van bijna alle namen zeg!
Maar verder kijk ik de films wel graag, we hebben ze ook op DVD.

Ik weet nog niet of ik nu ga kijken, is niet zo praktisch maar wel leuk. Als de laatste nieuwe uit is ga ik zeker weten naar de bios!!

groetjes,
Tamar

Hoi,

Ik heb ze allemaal gelezen. Allemaal in het Engels, dus ik kon meteen beginnen als ze uitkwamen. Ik vond de laatste twee boeken iets minder, maar toch nog zeker de moeite waard. Ik ben nu in een trilogy bezig, maar daarna wil ik alle zeven delen eens na elkaar gaan lezen. Ben benieuwd hoe lang ik daar mee bezig zal zijn.

De films hebben we op DVD en ook allemaal in de bios gezien. Als de nieuwe uitkomt zullen we zeker gaan kijken. Ik vind het  zo schattig om die eerste film te zien. Ze zijn daar nog zo jong! (Of wordt ik zelf gewoon oud?)

Groetjes, Karin

Ik ben een enorme Harry Potter fan. Toen het laatste boek uit kwam, heb ik me helemaal van de wereld afgezonderd en tegen iedereen gezegd 'Je mag pas zeggen hoe het afloopt als ik het uit heb! '. Twee dagen lang geen kranten, tv, enz en heb ik van 's ochtends tot 's avonds gelezen.

De films kijk ik ook in de bioscoop en koop ik op dvd zodra ze uit zijn. De aankomende film wordt misschien lastig, want ik ben op 14 juli uitgerekend en rond die tijd  komt 'ie ook in de bios. (de 12e geloof ik, uit m'n hoofd). Lotte was 2,5 week eerder en als ik bevallen ben heb ik geen tijd om dan naar de bios te gaan. Erg jammer, maar dan kan ik mijn tijd wel beter gebruiken. :)

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan