hart in de keel:(

A

Anoniem

Guest
jaja ons mannetje flikt het weer!!!
ik bracht kleertjes naar boven die te klein waren en op de zoldertrap lagen,en we hebben wel een traphekje naar boven maar nog niet naar de zolder,nu dus wel
toen ik boven was en de kleren weglegde en weer terugliep zat meneer op de 4e tree....
pffff ik schrok me dood en dacht snel na en toen rustig(lees sjeesen)naar beneden en achter hem gaan staan en hij keek me aan en begon te lachen en liep de hele trap opik ben trots en verrast en erg geschrokken maar hij kan het al heel goed,zo van de ene op de andere dag!!!ik wist dat ze sprongen maakte maar dit had ik niet verwacht,dus ouders hou je kleine in de gaten!!!dat doe ik nu in ieder geval wel!!

groetjes nienke...

Mijn man had het laatst ook. Hij ging even iets halen boven en toen hij weer naar beneden ging, was Floris al halverwege de trap  (wel knap van hem natuurlijk). We hebben beneden nog geen traphekje (wel op de eerste verdieping). We laten Floris nooit alleen op de gang maar blijkbaar had zijn grote zus de deur naar de gang open gedaan. Dit weekend toch maar overal traphekjes plaatsen.

Groetjes Femke

Ik heb het er ook al eens met eric over gehad. Wij hebben alleen boven een traphekje en niet naar de zolder toe. Hij vindt dit onzin. Die komt z'n eigen nog wel tegen als hij alleen is met Thijn en Thijn zit ineens op de trap..

mannen....

groetjes bianca

Oei!!!   Kan me goed voorstellen dat je hart in je keel zat! Gelukkig is het goed afgelopen.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2, we moeten dus met grote spoed om een traphekje!! Boven aan de trap hebben we wel 1, beneden niet en mevrouw speelt geregeld  in de gang. Dachten nl ook dat dit wel mee viel. Ze staat gelukkig nog niet zelf, maar doet dappere pogingen. Dus, toch maar snel om een traphekje voor onder!!  

Dat is schrikken hè?! Hier is ook een mannetje dat de trap op klimt zodra je er zelf maar een stap op zet. We willen dan ook heel graag traphekjes. Maar we hebben allemaal rottrappen waar die gewone hekjes niet passen (geen zijkant aan de trap, een breed stuk ineens langs de trap, waardoor je hekje niet open kan, dat soort dingen). Nou hebben we raad gevraagd bij www.traphekjes.nl, maar we horen er maar steeds niks van. Maandag maar weer eens in de telefoon klimmen....

Dat is idd schrikken zeg!
Hier ook een erg vervelende trap waar de normale hekjes niet op passen. Bij de oudste had papa zelf een constructie bedacht. Maar intussen is de trap weer veranderd, dus dat past nu niet meer. Kan hij weer wat nieuws gaan verzinnen, want Chloë zit ook regelmatig op de tweede tree.
Sil

Terug
Bovenaan