<p>Hoi mama's,</p><p>Zoek even een plek om mijn hart te luchten. Bijna 5 maanden moeder en het is een rollercoaster moet ik zeggen. Ik geniet heel erg van onze vent, hij is zo vrolijk en gewoon een heerlijk ventje.</p><p>Toch heb ik het gevoel alsof het me teveel word. Vorige maand begon het met verkoudheid, de slapeloze nachten. Toen dat voorbij was kwamen de tandjes. Hij heeft ruim 2 weken last van doorkomende tandjes en 's nachts is drama. Moet er minimaal 6 keer uit en van vermoeidheid net een huilbui gehad omdat slapen overdag ook niet goed gaat. En ja heb alles in huis, chamodent en dentinox etc....</p><p>Voel me al een tijdje alsof ik maar NET het hoofd boven water hou, naast 4 dagen werken. Ik heb het idee dat ik geen flauw idee heb wat ik moet doen en dacht dat het ouderschap meer natuurlijker aan zou voelen maar heb de laatste tijd zo vaak het gevoel alsof "Ik maar wat aan t doen ben". Ik probeer eraan te denken dat het allemaal een fase is maar als je in het moment zelf zit en je weet niet hoelang het duurt dan helpt die mantra totaal niet.</p><p>Ben gek op mijn kleine maar toch voel ik me de laatste tijd down. Mijn man helpt zo goed mogelijk mee maar ik voel me soms toch onbegrepen..</p><p>Wou het even van me afschrijven denk ik ?</p>