A
Anoniem
Guest
Pff er moet even iets van mijn hart. Ik ben Tine zwanger van de tweede, ik kom niet zo vaak op het forum om iets te melden wel om alles te lezen. Ik word helemaal gek volgens mij.Mijn moeder is sinds juli ongeneeslijk ziek, is nu opgenomen in het verpleeghuis. Fijn zou je denken wat meer rust, ben nl enig kind. Maar alles behalve rust. Ik ren de hele dag op en neer naar het verpleeghuis. Voor de was en nu kook ik ook nog haar eten en moet dit dus brengen. Tussen door moet ik mijn zoon van 4 naar school brengen en halen. Oh ja en ik heb nog een huis waarin het oorlog is zo'n puinhoop omdat ik er geen tijd voor kan vinden. Zit van mijn werk in de ziektewet maar ga donderdags nog een dag naar school. Veel tijd om gewoon zwanger te zijn en te genieten heb ik dus niet. Als het mee zit komt de tweede over 6 weken ne dan ben ikblij dat ik even kan zeggen Sorry ben bevallen en gewoon in mijn bed kan blijven liggen.
Maar ja het is het laatste wat ik voor mijn moeder kan doen dus we houden maar vol.
Groeten Tine
Maar ja het is het laatste wat ik voor mijn moeder kan doen dus we houden maar vol.
Groeten Tine