A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Deze week staat weer in het teken van de NOD.
Mijn gevoel, net als afgelopen maanden, word ik ongesteld.
Nou zijn de afgelopen dagen wel bijzonder, 2 vriendinnen van me zijn afgelopen donderdag en vanmiddag bevallen, allebei, van een meisje.
(en ik was gister jarig...)
Ik gun het zo van harte, want ze zijn wel 2 van me betere vriendinnen!!
Maar qua emotie voor mezelf, kan ik t moeilijk een plekje geven. Nu heb ik wel zoiets, alles wat ik nu denk en voel zeg ik tegen me partner. Het helpt maar soms ook niet..
Zo lastig soms..
Daarom ben ik ook blij (zo is het niet bedoelt....) dat ik niet de enige ben die na 1 ronde nog niet zwanger ben. En het met jullie kan delen. De ervaring en emoties... Gierende en soms voor de gek houdende hormonen!
Hopelijk heb sommige van jullie gauw wel positief nieuws. Het is zo mooi...
Iedereen veel sterkte en succes!
Liefs Linda
Deze week staat weer in het teken van de NOD.
Mijn gevoel, net als afgelopen maanden, word ik ongesteld.
Nou zijn de afgelopen dagen wel bijzonder, 2 vriendinnen van me zijn afgelopen donderdag en vanmiddag bevallen, allebei, van een meisje.
(en ik was gister jarig...)
Ik gun het zo van harte, want ze zijn wel 2 van me betere vriendinnen!!
Maar qua emotie voor mezelf, kan ik t moeilijk een plekje geven. Nu heb ik wel zoiets, alles wat ik nu denk en voel zeg ik tegen me partner. Het helpt maar soms ook niet..
Zo lastig soms..
Daarom ben ik ook blij (zo is het niet bedoelt....) dat ik niet de enige ben die na 1 ronde nog niet zwanger ben. En het met jullie kan delen. De ervaring en emoties... Gierende en soms voor de gek houdende hormonen!
Hopelijk heb sommige van jullie gauw wel positief nieuws. Het is zo mooi...
Iedereen veel sterkte en succes!
Liefs Linda