Hart luchten...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Deze week staat weer in het teken van de NOD.
Mijn gevoel, net als afgelopen maanden, word ik ongesteld.
Nou zijn de afgelopen dagen wel bijzonder, 2 vriendinnen van me zijn afgelopen donderdag en vanmiddag bevallen, allebei, van een meisje.
(en ik was gister jarig...)
Ik gun het zo van harte, want ze zijn wel 2 van me betere vriendinnen!!
Maar qua emotie voor mezelf, kan ik t moeilijk een plekje geven. Nu heb ik wel zoiets, alles wat ik nu denk en voel zeg ik tegen me partner. Het helpt maar soms ook niet..
Zo lastig soms..

Daarom ben ik ook blij (zo is het niet bedoelt....) dat ik niet de enige ben die na 1 ronde nog niet zwanger ben. En het met jullie kan delen. De ervaring en emoties... Gierende en soms voor de gek houdende hormonen!

Hopelijk heb sommige van jullie gauw wel positief nieuws. Het is zo mooi...
Iedereen veel sterkte en succes!
Liefs Linda

Hey Lindah1983!

Ten eerste gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een gezellige dag gehad of niet echt gevierd?

Vrouwen doen er gemiddeld een half jaar tot een jaar over om zwanger te worden. Natuurlijk is elke ronde er een teveel, maar maak je niet druk! Er zijn maar weinig vrouwen die uiteindelijk in de medische molen terecht komen en hulp nodig hebben bij het zwanger worden.

Ik weet even niet meer hoe lang jij bezig bent, maar ook jouw tijd komt. Probeer je gedachten wat te verzetten als je merkt dat je er teveel mee bezig bent.

Succes!

Hoi
Ik weet wat je bedoelt! Heb het zelf ook. mijn beste vriendin is eerder zwanger dan ik, nu 6 weken...hoor net dat een kindje van mijn werk een zusje heeft gekregen....nota bene met de naam die ik ook wilde geven voor mijn kindje....

Maar inderdaad, je bent niet de enige die niet meteen zwanger is en steun vind je dus hier en dat is niet erg om toe te geven. Ik ben ook jaloers als er een topic komt met 'ZWANGER'!. Natuurlijk gun ik het die persoon, maar mezelf natuurlijk ook!

Probeer positief te blijven, dat is beter voor je lichaam en voor je gemoedstoestand!

Lieve groetjes

Hai Lindah,

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een dubbele dag (gevoelsmatig) Ik hoop dat je toch een gezellige verjaardag hebt gehad.....

Snap je gevoel helemaal hoor! Je gunt het je vriendinnen ook maar.....Je gunt het jezelf ook zo ontzettend!!!! Wel fijn dat je met je man kan praten, blijf dat ook doen, dat is echt heel belangrijk!

En meid, onze tijd gaat ook komen. Blijf goede moed houden, ook al is dat soms héél moeilijk....

Sterkte en wie weet blijven die duivels gewoon weg deze ronde!!

Liefs Lynn.

VAN HARTE GEFELICITEERD,

dubbel voor je..

het zal zeker fijn zijn om te lezen, dat je niet de enige bent..(alhoewel je dat vaak wel zo voelt)

je kan gelukkig met je partner praten..
je zou ook een soort dagboekje /schriftje bij kunnen houden..
doe ik zelf ook!

succes..

Terug
Bovenaan