hart onder de riem voor een andere maart-mama

Onder het forum op deze pagina staat onder verlies en verdriet het vreselijke verhaal van Stasja81. Zij is bevallen op 9 maart en heeft haar zoontje verloren op 26 maart. Zomaar uit het niets had ze haar zoontje levenloos in haar armen. Misschien is het wel fijn als wij als maartmama's haar steun en medeleven laten blijken. Ons zoontje waren we bijna kwijt, maar ik heb hem nog. Laten we ons in ieder geval elke dag maar weer gelukkig prijzen dat onze kindjes levend en gezond zijn.

ik heb het ook gelezen.
kan het gewoon niet geloven dat het zo''n onschuldig klein en hulpeloos ventje kan overkomen!
ik wil stasja81 heel erg veel succes wensen! en heel veel sterkte. het verhaal doet ook wat met ons (mij en mijn vriend)

Vind het ook zo erg om te lezen, wat ben ik dan wonderlijk gezegend met 2 gezonde zoons,
iets om stil bij te zijn en heel erg dankbaar voor te zijn.
Ik hoop dat ze het op een goede manier mag verwerken en ze kracht krijgt om verder te gaan,

Liefs Marina

Ik zit hier al met kippenvel jou berichtje te lezen. Heel erg, Ik durf heel eerlijk gezegd haar bericht niet te lezen. Ben hier zo gevoelig voor. Ik vind het heel erg voor hun en wens hun heel veel sterkte.

Liefs tamara

Terug
Bovenaan