Hart onder de riem

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wil even iedereen die al lang bezig is of die net weer ongesteld is geworden een hart onder de riem steken. Ik ben zelf na 10 of 11 ronden zwanger geworden, maar dat mocht niet lang duren, helaas. Drie maanden na de miskraam ben ik weer zwanger geworden en dat is allemaal goed gegaan. We hebben nu een mooie zoon!

Wat ik wil zeggen is, geef de moed niet op! (Ik was er ook een paar keer dichtbij toen wij probeerden zwanger te worden) En probeer je niet te druk te maken. Maar ja, ook dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Beide keren dat ik zwanger werd was ik er net die maand niet zoveel mee bezig en hadden we het juist weinig gedaan! Ook volgens mij net iets later dan volgens de berekening de beste dag zou zijn. De eerste keer werd ik zwanger rond onze verhuizing en de tweede keer na een feestje waarbij we ontzettend dronken zijn geworden.

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger worden! Veel succes allemaal!
Ik hoop dat jullie mijn berichtje niet stom vinden; ik bedoel juist iets positiefs te doen, door aan te geven dat het echt nog kan lukken, ook al ben je al een tijdje bezig!

Groetjes en sterkte,
Machteld

hallo machteld

Nee hoor ik vind het heel niet stom dat je dit berichtje plaats ,juist lief en het doet me goed om te lezen. Ben er mometeel veel te veel mee bezig,ja ik weet het dat is niet goed,maar soms ziter zomaar een dag tussen dat het net allemaal even iets moeilijker is,vandaag dus.

Ik bedenk me net dat stel dat ik zwanger zou zijn ,dat zou nu niet zo goed uit komen ,ben nml net van baan veranderd,zullen ze leuk vinden daar.
het zou wel toeval zijn zeg hi,hi,
Nou ja afwachten maar,tot a.s dinsdag ,dan zou ik ongesteld moeten worden.
In ieder geval bedankt hoor voor je berichtje,was even een oppeppertje voor mij

doeg Lita

hoi hoi,ik vindt het een erg leuk bericht,ik ben in ronde 9 en inderdaad soms bang,van straks lukt het niet,maar het heeft me vriend en mij niet mee gezeten,dus dat moet ik er ook bij zeggen,ik was er te veel mee bezig,maar heb er nu eindelijk vrede mee,dat het nog mischien wel even kan duren.bedankt voor de goede woorden,gr manuela

He Daantje,

Mercikes voor de bemoedigende woorden... Nog veel succes met jullie zoon, en vanavond gaan we eens goed 'zuipen' dankzij jou (ik heb dat al meer gehoord kinderen die verwekt worden door ouders met een stuk in hun oor: mijn neefje is daar ook eenvoorbeeld van en da's een schat van een jongen!)... ;-)

Groetjes,
Erika

Hoi,
Juist leuk die postitieve berichten.
Heb je nog meer tips, naast lekker borrelen haha. Ik weet ook dat het achteraf makkelijker is om te relativeren als dan je er midden in zit. Maar jij doet dat nu even voor ons allen. Bedankt, gr Tanja

Terug
Bovenaan