hart onder de riem

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ben ziek thuis vandaag, dus alle tijd om even een berichtje te tikken. Maandagavond zag ik het helemaal niet meer zitten. Ik was zo verdrietig dat het maar niet lukt, en bang dat ons kleine manneke alleen moet opgroeien, bang voor wat er straks uit die testen komt, bang dat ze misschien iets over het hoofd zien...

Mijn vriend kwam laat thuis, was naar de film geweest, en die begon heel rationeel te reageren. Daar kan ik dus helemaal niet tegen. Normaal gesproken zit hij juist heel goed in zijn gevoel, maar als hij het even niet weet met mij, schiet hij in zijn 'mannenmechanisme': oplossingen verzinnen, terwijl ik alleen maar tegen hem aan wil huilen en wil horen dat het goed komt.

We kregen dus vette ruzie. Toen we uiteindelijk gingen slapen, ging het wel weer, maar ik stond nou niet echt vrolijk naast mijn bed, de volgende morgen.

Kom ik de kamer in, heeft hij een gedicht voor me geschreven op het schoolbord... Zo lief! Ik moest gelijk weer janken. Ik wil het jullie niet onthouden, hier komt het:

geen verdriet zo groot
geen troost zo klein
geen angst zo aanwezig
om aanwezig te zijn
geen liefde zo sterk
om samen te zijn
geen woorden genoeg
om bij je te zijn

En dat hij van me hield, en zo...

Dag lieve meiden, ik duik mijn bed weer in. 't Is toch ook geen weer om eruit te komen...

xxx Inge

Wat een heerlijk gedicht!
Ja ..dat bezig zijn met zwanger worden vreet wel veel aan je he..ik ervaar het zelf ook als frustrerend..Een heidens karwei is het aan het worden, het laat me niet meer los.
Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten en frustreren.
Het lijkt zo mooi en leuk ..zwanger worden, maar wat kan er een hoop sores achter weg komen...

Wel..als ik naar buiten kijk dan is het wel heerlijk weer om in bed te blijven liggen... je mist niet zo veel zou ik zeggen..

Kop op meid!

Lieve Inge

2005 wordt ons jaar! Maar ik weet heeeeeel erg zeker dat die baby er komt. Alleen de vraag is wanneer. Wij hebben er eentje en dat maakt de kans dat er geen tweede komt heeeeeeeeel erg klein. Helaas is het een kwestie van tijd!
Je hebt een lieve parter dat is erg belangrijk! Kijk naar je zoon en geniet van hem zoals ik van mijn dochter probeer te genieten want voordat je het weet lig je misselijk boven de toiletpot en denk je had ik maar van die mooie momenten van je kleine baasje genoten. Het is heel moeilijk maar zo probeer ik het nu.

Liefs
Lies

Heb effe gekopieerd:
21-12-2004 17:31:24

Hi inge..
Ja jou vraag over mijn naam klopt...in alle verwarring (komt vast van die hormonen) heb ik nog getekend ook met mijn naam..simoon is mijn 2 e naam..

Mijn NOD is morgen,(ondertussen vandaag..nog geen red devils te bekennen) ik wil er niet teveel van verwachten..natuurlijk wordt ik gewoon ongi..maar de hoop is nog niet iets om aan de kant te zetten..
In januari weer naar de gyn..het gaat nu gelukkig lekker vlot, we zijn nu een jaar bezig en ik ben super blij dat de gyn het allemaal in de hand gaat houden, afgelopen ronde met hormonen begonnen van dag 15 t/m 26.. had gelukkig minder klachten..heb nu alleen een super gevoel van ongesteld worden..
We wachten af!

Jij ook succes!

Wat fijn dat jullie er zijn!

O, wat zou ik het graag een tijdje los willen laten, net als jij, Simoon. Ik denk nu dat daar wel eens een sleutel tot succes kan liggen. Maar ja, hoe doe je dat?
Ga je trouwens nog naar je magnetiseur, Simoon? Wat zegt hij ervan?

Lies, je hebt héél erg gelijk!! Dat vind ik ook een heel groot lichtpunt: zo lang er geen tweede is, kan ik groots en meeslepend genieten van mijn heerlijke kereltje, en hij verdient mijn onverdeelde aandacht helemaal. Ik heb ook nooit mijn kinderen supersnel achter elkaar gewild: dat kost zo veel energie, dat je bijna vergeet te genieten. Maar dat dat nu tégen me gebruikt wordt, was ook weer niet de bedoeling... Tja, er valt weinig te plannen in het leven. En dat is maar goed ook, hoor je er dan achteraan te zeggen.

Lieve Lies, ik vind het erg fijn om weer contact met je te hebben. Al had ik liever gehad dat ik je hier niet meer zou tegenkomen, behalve voor een derde, of een vierde, of een tiende!

Slaap lekker, meiden!

Dikke knuffel, Inge

laast had mijn man met me lippestift op de douchespiegel geschreven LOVE YOU 4 EVER,,, EN 4 EVER YOURS.lief he hij weet dat ik erg bezig ben met zwanger worden daar heeft hij alle begrip voor en hij leest vaak met me mee in de boeken en gaat ook altijd met me mee naar de gyn,maar soms trek ik het ff niet meer en dan ga ik als een razende te keer en ga dan boos in de slaapkamer zitten,,maar denk dan ook weer wat ben ik toch een trut zeg want hij heeft erook niet om gevraagd dat zwanger worden bij ons zo moeizaam gaat bij ons.ik zit nu eigelijk weer te wachten tot ik ongi wordt dat zou 24 dec moeten zijn maar diep in me hart hoop ik dat ik zwanger ben.ik heb helemaal nog geen ongi tekenen en me temp is ook nog steeds 36,8 maar ja de enen dag kan zo verschillen me de andere dag nou lies ik ga weer stoppen ga zo weer naar me werk. geniet van je lieve mannetje deze feestdagen knuffels pepe (mercedes)

Ik ga idd nog steeds naar de magnetiseur..2 weken terug heeft ie gezegd dat t eerder komt dan dat ik verwacht..wat heb ik daar nou aan, maar ja de vorige 2 keren had ie wel gelijk...Maar als t nou s doorzette dan heb ik er ook wat aan.
Ik heb geen vervolg afspreken meer met m gemaakt. Nog geen ongi hier...het positieve niveau is nergens meer te vinden...
Fijne feestdagen!

Terug
Bovenaan