Hart onder de riem

Hallo lieve meiden!

Ik heb hier jaar in jaar uit meegeschreven maar na 4,5 jaar dokteren en een zwangerschap uit de hel is op 26 juni onze dochter Mette geboren. Mette is de helft van een tweeling maar haar zusje heeft het helaas niet mogen overleven. Ondanks alle ellende van de iui's, ivf. miskraam, operaties enz enz enz is al het verdriet, geduld en ellende het dubbel en dwars waard geweest. TIjdens die mmm hebben we vaak op het punt gestaan om ermee te stoppen omdat we op. leeg en totaal kapot waren. Toch hebben we doorgezet en het resultaat ligt op mijn borst te slapen terwijl ik dit berichtje typ.  Wij mankeren allebei van alles en tot overmaat van ramp bleek ik in de vroege overgang maar toch is het gelukt. En dat terwijl ze ons maar weinig kans gaven aan het eind.  Dus meiden wat er ook gebeurd...hou vol! Ga door tot het eind! Laat je niet uit het veld slaan en hou vertrouwen!!!! Vooral dat laatste is belangrijk. Zodra je moeder wordt is alle ellende vergeten. Als mensen me nu vragen zou je het nog eens doen dan is mijn antwoord JA! Ga dus door totdat je hebt wat je wil!!

Ik blijf jullie volgen en meeduimen voor iedereen!

Dikke X
ing (www.wensweb.web-log.nl)

hallo Inge,

Ik ken je nog van voor je zwangerschap en heb je verhaal gevolgd op je log.
Meid wat heb je veel moeten doorstaan, maar je hebt een prachtig wondertje!!!
Mette is een heel mooi meisje en als je die foto's ziet, dan krijg je weer moed!!!
Ik weet zelf dat het kan, ik heb nl. zelf ook een manneke van ruim 3 1/2 jr.
Inmiddels alweer bijna 2 jr bezig voor wondertje nummer 2.

Je verhaal geeft moed.
Wij houden vol.

Liefs,
mama Peet

Lieve Inge,

Ook ik ben een trouwe lezeres van jouw weblog en ook  ik heb al jullie angsten, ellende, moeilijke keuzes en gelukkig ook het grote wonder van de geboorte van Mette met jullie meebeleefd....meid, ik ben zooo blij voor jullie dat het nu eindelijk goed is gekomen! Nu wij hier allemaal nog.... We houden goede moed en vechten door tot het bittere eind, dat beloof ik je!

Liefs, Anke Weblog

Lieve Inge,
Wat een prachtig meisje is jullie Mette !
Een bewijs dat doorzettingsvermogen toch kan  worden beloond.
Bedankt voor je lieve woorden. Ik zal me daarnaast ook zeker vasthouden aan woorden die ik ooit heb gehoord: Je mag even de moed verliezen maar NOOIT de hoop !

Veel geluk met jullie prachtige dochter !

Liefs, SunshineJo

Inderdaad! Dat is een mooie oneliner! Verlies nooit de hoop!!
Enne leuke site heb je! Wat een verhaal ook zeg met die kanker. Ben blij om te lezen dat je schoon bent! Hopenlijk wordt je snel mamma!

lfs ing

Terug
Bovenaan