hart onder de riem

Hoi allemaal

Ik wiljullie even een hart onder de riem steken. Ik heb zelf 3 miskramen gehad in 1 jaar tijd. Ik heb er veel verdriet en pijn van gehad. Er waren momenten dat ik het helemaal niet meer zag zitten.
Maar na 1 jaar en 2 maanden en na een paar onderzoeken bij de gyn. (waar gelukkig niks uit kwam) werd ik weer zwanger. En zeker de eerste 3 maanden waren echt niet genieten, ik was steeds bang dat het weer mis zou gaan. Maar het is goed gegaan. En nu ben ik moeder van een prachtige dochter Anne.
Ik ben zo trots en zo ontzettend gelukkig met haar.
Ik wilde dit even kwijt aan jullie. Hoe moeilijk het ook is en hoeveel pijn je ook hebt, probeer door te gaan. En probeer er in te geloven. Bij mij is het ook gelukt, dus wie weet bij jullie ook!!

Dikke kus
Ria, moeder van Anne

Hoi Ria,

Bedankt voor je berichtje, geeft me weer wat moed. Heb nl. 2 miskramen achter de rug en ben zo bang dat ik nooit moeder zal worden. Lees ook weinig positieve verhalen. Is misschien ook wel logisch, want als het eenmaal goed gaat, lees je zulke verhalen ook niet op zulke verdrietige sites als deze. Daarom vind ik ik het fijn dat jij die moeite genomen hebt! Ik moet nog de uitslag van het chromosomenonderzoek krijgen, ben daar heel zenuwachtig voor......

Groetjes Ingrid

Hoi Ria,
Ik kreeg tranen in m'n ogen van het lezen van jouw bericht.Ik kan me n.l indenken wat een dolgelukkig gevoel dit je moet geven nu je een dochter hebt ,na je onzekere periodes van miskramen.Ik ken je dan wel niet, maar ik ben ontzettend blij voor je.Heel veel geluk verder en bedankt voor je positieve bericht.Dit geeft echt hoop.
Liefs Yvon

Terug
Bovenaan