hart onder de riem

Beste allemaal,
Jullie kennen me niet, maar ik heb heel veel meegelezen met jullie. Ik wil hier iedereen graag een hart onder de riem steken. Wij waren afgelopen februari na ruim 14 maanden proberen het medisch circuit ingegaan. Het eerste intake-onderzoek bij de gyn. was achter de rug en er stond al een afspraak voor een HSG en een follikelmetingstraject gepland. En toen ineens de grote verrassing. Spontaan zwanger!! Het kon dus blijkbaar toch. Wellicht omdat we er onbewust toch anders mee bezig waren??? We zullen het niet weten, maar feit is dat ik nu 12 weken zwanger ben en alles prima gaat.
Ik mail jullie dit allemaal, om iedereen een hart onder de riem te steken. Geef nooit op!! Het is en blijft een groot wonder en ik wens jullie allen van ganser harte toe, dat ook jullie dit ten deel zal mogen vallen!!

Bientje van harte gefeliciteerd, hier moeten vele vrouwen maar hoop en kracht uit putten.
Ik hoop nou toch ook eindelijk dat het voor ons eens zover is, na 9 jaar mag het toch eindelijk eens bij ons ook zo zijn.
Nou Bientje geniet van je zwangerschap.

Groetjes pxdt44

Terug
Bovenaan