Hart onder de riem...

A

Anoniem

Guest
Zoveel berichten deze week! Een aantal goede (die zijn er gelukkig ook nog!), maar helaas ook minder goede.
Vooral de meiden met minder goede berichten deze week wil ik een hart onder de riem steken. Zwanger worden valt niet mee en ons lichaam laat ons ook regelmatig in de steek. Hadden we aar een klein beetje invloed op het ee proces!

Maar meiden, jullie zijn allemaal kanjers! Wat een moed om toch steeds de positiviteit weer te vinden om door te gaan! Het valt niet mee om keer op keer teleurgesteld te worden door je eigen lijf.

Vooral de meiden die net als ik wat langer bezig zijn, zijn echte kanjers. Het vergt toch aardig wat moed om te erkennen dat je medische hulp nodig hebt om zwanger te worden en deze ook te zoeken.

Misschien loop ik al op dezaken vooruit, maar 2012 wordt ons jaar!

Liefs Daisy

Liefs Daisy

Je bent zelf ook een kanjer! Bedankt voor je lieve woorden! Bij deze sluit ik me bij je aan en wens ik ook voor iedereen het beste.... Het is niet altijd makkelijk en emotioneel doet het veel met je maar dames: blijf erin geloven en geef de moed niet op!

Ik zeg ook: 2012 wordt ONS jaar!!

Liefs Lynn.

Lieve Daisy,
Wat ben jij een top meid!
En wat een respect heb ik voor jou.
Wat een lieve woorden, ondanks al het verdriet wat jullie al meegemaakt hebben.
En net als Lynn zeg ik ook: 2012 wordt ONS jaar.

Liefs, Peet.

Lieve meiden!

Ik heb ook veel respect voor jullie, al zolang bezig voor een kindje en nog steeds met lege handen staan. Steeds weer die teleurstelling en dan ook nog mensen in je omgeving die 'gewoon maar zwanger worden' en het allemaal vanzelfsprekend vinden. Het lijkt me allemaal heel erg!!

Inderdaad petje af dat je met je hele hebben en houwen naar het ziekenhuis gaat en je daar letterlijk en figuurlijk bloot geeft en toegeeft dat het niet lukt, dat je hulp nodig hebt met het verwezenlijken van je grootste wens, een baby, een mini versie van jezelf.

Ik hoop voor iedereen dat 2012 een vruchtbaar jaar zal zijn en dat er heel veel mooie en gezonde kindjes zullen worden geboren! Jullie hebben het echt verdiend!!!!!!!!

Ik lees graag met jullie mee en probeer iedereen een passend advies te geven waar nodig is, ik heb tenslotte al 2 schatten van kindjes en hoop met mijn ervaring iets te kunnen delen met jullie.

Ik blijf duimen voor jullie en uitkijken naar positieve berichtjes op dit forum!
Laten we als de wiedeweerga die NOD lijst eens korter maken!!

Veel lieve groetjes en als ik jullie eens kon zien kreeg je me toch een pakkerd!!!! Dan zou je gewoon stikken!

lieve daycey,

door jou woorden krijg ik weer hoop. daarnaast heb ik ook heel erg het gevoel dat ik er niet alleen voor staat. voor alle meiden volgend jaar 2012 gaan wij naar het zwanger worden forum.

succes allemaal.

liefs hilda

Terug
Bovenaan