hart onder de rien

Hallo allemaal,

Regelmatig lees ik mee op dit forum. Ik heb namelijk in hetzelfde schuitje gezeten: 5 lange jaren heb ik gewacht op dat wondertje, waarin ik een miskraam en vele teleurstellingen te verwerken heb gehad, terwijl iedereen in mijn omgeving probleemloos zwanger leek te raken. Er was geen aantoonbare reden voor ons vruchtbaarheidsprobleem. Uiteindelijk is het gelukt via een IUI behandeling met hormoonstimulatie. Ons zoontje is nu 7,5 maand en nog steeds kan ik het niet geloven, want ik stond op het punt om de hoop langzaam te laten varen. NIET DOEN DUS!!! Die lange 5 jaren hebben mijn leven zo ontzettend beheerst, daar kan ik ook na de geboorte van mijn zoontje niet zomaar overheen stappen. Ik ben natuurlijk hartstikke gelukkig, maar ik leef ook echt mee met degenen bij wie het ook niet wil lukken. Ik wil jullie dan ook hierbij een welgemeende hart onder de riem steken. Hou vol, hou hoop, wat HET KAN ECHT!!

groetjes en een  Mie

Hoi Mie,

Het is fijn een berichtje als de jouwe te lezen... Wij zitten nu ruim 2.5 jaar in de MMM en ik gebruik Clomid. We hebben afgelopen week onze derde miskraam (binnen een half jaar) achter de rug en dus best verdrietig en wanhopig. Ik probeer heel goed voor ogen te houden dat onze tijd nog wel komt en dat we er veel slechter voor konden staan, maar zo af en toe zakt de moed me wel in de schoenen en dan is het fijn een berichtje te lezen van iemand bij wie het wel gelukt is!!
Bedankt dus...

gr Mickey

Fijn om weer even een succesverhaal te horen.
Ik ben zelf ook al moeder van inmiddels een zoon van ruim 3 jaar.
Ik weet dus dat het kan, ook omdat ik in januari zwanger ben geweest, maar dat werd helaas een miskraam.....

We houden moed, al valt dat niet altijd mee hoor!

Bedankt voor je knuffel en je hart onder de riem.

Liefs,
mama Peet

Lieve Mie,
Geweldig om te lezen hoe jij hebt volgehouden en de hoop niet hebt opgegeven
Het lijkt mij steeds zwaarder te vallen (nu na 2,5 jaar bezig te zijn en 4 terugplaatsingen later)
Ik las vandaag een toepasselijke stelling op internet:
Je mag even de moed opgeven maar nooit de hoop !
Helemaal de strekking van jouw verhaal.
Bedankt voor deze wijze woorden van een lotgenoot (want van lotgenoten zijn deze woorden zoveel treffender dan van 'buitenstaanders')

Liefs,Jo

Terug
Bovenaan