Hartfilmpje???

Zucht... moet het even kwijt...

Voel sinds gister mini stuk minder dan normaal... Vanochtend de vk gebeld, en moet een hartfilmpje laten maken bij de gyneacoloog. Maarrr... Dat kan pas als de vk je gezien heeft... Het spreekuur is echter zo vol, dat ik niet langs kan komen, en de dienstdoende vk is met bevalling bezig, dus die moet ik over een uur nogmaals bellen...
En ondertussen zit ik hier zenuwachtig te wachten...
De enige mazzel van het wachten is, dat mn man, die vanaf morgen in de buurt zou rijden (vrachtwagenchauffeur) nu de tijd heeft om naar huis te komen, want hij heeft nog wel 1.5 uur nodig...

pfff... net ff zitten janken... voel me echt kut

He verdorie zeg, echt niet leuk!!
Hoop dat alles goed is! Succes met wachten...
Veel liefs
Vissen (oktober-forum-mama)

He marieke, dat is schrikken, maar je niet druk maken hoor!! Probeer te ontspannen, ga in bed liggen, of op de bank. Je maakt je waarschijnlijk zo druk dat je je nog slechter gaat voelen. Komt allemaal goed meid, niet stressen. Voor je het weet is je mannetje thuis. Je zal vast zien dat het allemaal meevalt. Bedenk dat ze deze controle doen voor de zekerheid, en dat het nog niets zegt.
Als je het niet trekt, bel me oke!

sterkte meid, liefs nath

Ha meis,

Wat vervelend! Voel je de kleine minder of helemaal niet? Wachten is niet makkelijk he!? Probeer je inderdaad een beetje rustig te houden, dat is het beste voor jou en de kleine.

Ik had zondag zo'n moment van: ik voel hem nauwelijks. Toen 's middags meldde hij zich weer gewoon en gisteren ook goed gevoeld. Het hoeft dus niet direct wat te betekenen. Maar ik snap dat je gewoon NU naar het ziekenhuis wil en dat ze ernaar kijken.

Sterkte meid en hou ons op de hoogte!

x

Hey,
Wat vervelend zeg!! Helemaal begrijpelijk dat je je zo voelt!! Probeer indd wat te ontspannen, want je druk maken is voor jezelf en je baby ook niet goed. Laat de tranen maar even beloop (lucht lekker op) pak een kopje thee en ga even lekker op de bank liggen.. Sterkte met wachten en het komt vast in orde!! Gelukkig is je mannetje straks lekker bij je!

Ik ben op dit moment ook zenuwachtig, want ik moet om 2uur voor een extra echo naar het ziekenhuis. Onze kleine ligt misschien in een stuit en dan moet er dus actie ondernomen worden.. wat ik dus allemaal erg spannend en ook wel een beetje eng vind!!

Liefs

dat is niet fijn om zo in onzekerheid te zitten. Heel veel sterkte en manlief is hopelijk zo bij je. Dat scheelt ook een hoop en ben je niet meer alleen. Probeer idd wel wat te ontspannen, stress is niet goed voor jezelf en ukkie.

@Rosan, suc6 voor vanmiddag. Hoop voor je dat de kleine inmiddels goed ligt. Maar ik weet wat je voelt. Heb het namelijk zelf ook mee gemaakt en sinds een goeie week ligt onze kleine uk in de juiste houding (na 2 pogingen).

Beide dames, hou ons op de hoogte.

Liefs

Joyce

Sterkte joh! Ik hoop dat het meevalt en dat de kleine je gewoon voor niks aan het schrikken maakt!
Ik hoop dat je gauw terecht kan in het ziekenhuis en dat je man je wat troost kan bieden.

Jeetje Marieke wat vervelend voor je zeg!! Ik hoop dat je man al thuis is en dat je niet lang hoef te wachten totdat je naar het ziekenhuis mag.

Volgens mij worden baby's altijd rustiger als je (bijna) gaat bevallen.. Hou je ons op de hoogte..?

Veel sterkte en laat je tranen maar lekker lopen..

Rosan, jij ook veel sterkte. Hoop dat de kleine nog gaat draaien..

Liefs, Liselotte

Terug
Bovenaan