Hartfilmpje

Net terug van de VK, mijn bloeddruk was goed, wel hoger 120/75 ( normaal 100/50).
Baby is lekker aan de grote kant, nu 3800 gram.

Helaas ging zijn hartje erg snel, dus naar het ziekenhuis geweest. Na een hartfilmpje bleek alles in orde. Hij is gewoon erg beweeglijk :)

De 15e strippoging bij mij thuis, maar ze zegt dat de kans groot is dat hij er dan al is, maar ik mag haar er niet op vastpinnen.
Ben benieuwd, toch geschrokken toen ik naar het ziekenhuis ging, dus ik vind alles best, zolang hij maar gezond is.
Ik wacht rustig af :)

Hoi,

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent dat je een hartfilmpje hebt moeten laten maken, fijn dat alles goed was en dat hij zo beweeglijk is.
Spannend zeg!! Ik hoop voor je dat de verloskundige gelijk heeft.

Moet je nog terugkomen voor een extra hartfilmpje??

hahahaha @langgewacht ze bedoelt waarschijnlijk 15 september hahaha.... las het eerst ook verkeerd hoor

@biby afwachten is lastig he, maar je hebt wat om naar uit te kijken de 15de

15 strippogingen, dan moet je wel een heel gestoorde vk hebben volgens mij dus het zal idd wel 15 september zijn :p

Gelukkig is alles goed, ik duim voor je dat hij snel geboren mag worden!!

Hahaha het is idd 15 sept, nu ik het teruglees, snap ik jullie verwarring.

Hoef gelukkig niet weer terug te komen voor hartfilmpje, pas als ze de intake voor het inleiden gaan doen.

oooh lekker dus nu weer rustig "genieten" van de laatste loodjes...

ik heb gisteren een uitdraai meegekregen van de gyn. ook wel eens leuk hahaha, en morgen mogen we weer een uurtje aan de banden..

Terug
Bovenaan