hartfilmpje

vandaag een hartfilmpje gehad was allemaal goed ook nog genoeg vruchtwater dus ze mag nog even blijven zitten ik mocht kiezen of ze het zouden halen of nog even laten zitten heb voor het laatste gekozen omdat ik bij allebei makkelijke bevallingen heb gehad en eigenlijk zoveel mogelijk de natuur zijn gang wil laten gaan maandag moet ik weer terug voor een hartfilmpje en controle dus ben benieuwd of ze er voor die tijd is

fijn om te horen dat het hartfilmpje goed is en dat je nog de keuze hebt om even te wachten en kijken of de natuur zijn werk gaat doen. Suc6 en ik hoop voor je dat de kleine zich voor die tijd aandiendt

Fijn dat alles goed is! Met hoeveel weken zijn je andere kindjes geboren? Die waren ook (te) laat toch? Hoe lang laten ze het kindje nog zitten?
Wij hebben afgelopen vrijdag nog een echo gehad in het z'huis, ook alles goed, dus we wachten het ook nog even af... Volgende week donderdag pas weer naar z'huis.

mijn dochter is 8 dagen langer blijven zitten mijn zoon 10 dagen langer maandag kijken ze weer verder als alles nog goed is laten ze het maximaal tot 42 weken zitten

Terug
Bovenaan