Hartje gehoord en belletjes in onderbuik?

Hallo maar weer,

gisteren hebben we een apparaatje gekocht met de naam; 'angelsounds'.
Daarmee heb ik zelf het hartje van de baby opgespoort. Echt leuk om te horen.
Ik heb denk ik wel 10x geluisterd. Mijn man vond 1x wel voldoende haha.

Ook voel ik sinds een paar dagen een soort van kleine bubbeltjes onder in mijn buik, ergens bij schaambot..
Bij mijn dochter heb ik dit nooit zo ervaren.
Zouden het darmgassen zijn (lekker woord haha) of zou dit het kindje zijn.
'k Ben bijna 13 weken zwanger, dat is nog té vroeg om iets te kunnen voelen toch??

Nou ik ben maar al te blij met deze tekenen van leven!

Groetjes maar weer!!

quote: Gabrielle26 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2009 17:23:01'));

Hallo maar weer,

gisteren hebben we een apparaatje gekocht met de naam; 'angelsounds'.
Daarmee heb ik zelf het hartje van de baby opgespoort. Echt leuk om te horen.
Ik heb denk ik wel 10x geluisterd. Mijn man vond 1x wel voldoende haha.

Ook voel ik sinds een paar dagen een soort van kleine bubbeltjes onder in mijn buik, ergens bij schaambot..
Bij mijn dochter heb ik dit nooit zo ervaren.
Zouden het darmgassen zijn (lekker woord haha) of zou dit het kindje zijn.
'k Ben bijna 13 weken zwanger, dat is nog té vroeg om iets te kunnen voelen toch??

Nou ik ben maar al te blij met deze tekenen van leven!

Groetjes maar weer!!

haha ook hier een angelsound gebruiker sinds vorige week
helemaal geweldig he die aparaten van tegenwoordig,ik luister ook heel vaak ff voort slapen gaan en me mannetje idd ook maar af en toe
maar je hoord ook echt een soort vruchtwater he net alsof je kindje aan het bewegen is soms en dat je dat kan horen,en soms denk ik ook al dat ik de kleine voel tvoelt precies als bij caithlyn maja afwachten maar

liefs

Hallo! Ja, ik heb ook dat gevoel van die belletjes... ben 13,5 week. In mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. Weet eigenlijk wel bijna zeker dat ik hem/haar voel! Vroeg is het wel....
x

Ik heb het hartje voor het eerst gehoord toen ik 10 weken was. Dat was bij de gyn.
Maar zo'n apparaatje die jullie hebben, heb ik niet! Maar ik moet zo vaak naar de gyn, dat het misschien ook niet nodig is.

Ik voelde bij de eerste de belletjes met 20 weken en echt een schopje met 21 weken! En nu voel ik ook echt nog niks. Ik dacht dat het ook niet kon. Wel je darmen die erg pruttelen. Maar leuk, dat het toch kan. Ik heb nog niet eens een buikje! En wat ik voel, zijn inderdaad mijn darmen. Die beginnen al behoorlijk te protesteren..

Geniet ervan!!!

Groetjes

hey dames,

ha, ik ben dus niet gek!!!
ik voelde vorige week met 12,5 weken al een schopje dacht ik, en dit weekend (13,4) weer. en  ik maar denken dat ik het me inbeeldde, omdat het nog te vroeg zou zijn, al voelde het  wel precies zoals bij mijn zoontje en echt lager dan m'n darmen, die waren 't niet. maar, als ik jullie verhalen lees heb ik het dus WEL goed gevoeld!!
wat heerlijk, ik verheug me nu al op nog meer schopjes en straks weer zo'n lekker beweeglijk kindje in mijn buik... zo gezellig vond ik dat vorige keer!

die angelsound ken ik niet, maar het klnkt aantrekkelijk, ga het eens even uitzoeken allemaal.

groetjes!

Hallo!
Ik ben vandaag precies 10 weken zwanger en voel me lichamelijk op en top, geen last meer van kwaaltjes. Ik adviseerde op de jonge gezinnen beurs de vorige keer (2007) een vriendin om de Angelsounds te kopen. Ondertussen heeft ze zelf een prachtig mannetje en vanaf vandaag kan ik het apparaatje lenen!
Heb de hartslag zelf gevonden net boven mijn schaambeen. Echt súpersnel ging het! Naar mijn idee nog sneller dan toen ik de eerste keer de hartslag van de eerste hoorde bij de verloskundige met 8,4 weken zwangerschap. Zij stond toen al versteld dat ze het zó vroeg in de zwangerschap al kon vinden.
Verder voelde ik de bewegingen bij mijn zoontje al met 15weken; ben benieuwd of het nu nóg vroeger wordt. Pas dacht ik het 's nachts te voelen, maar dat lijkt me wel héél erg vroeg!

Liefs een blijde zwangere

hallo,

ik voelde mijn zoon, ook bij 13 weken regelmatig bewegen, mijn dochter een stuk later, bij ong. 19 weken, maar dat was de 1e dus mss dat ik het gevoel toen niet herkend heb?!
ik heb een dopler gehuurd bij bellytalk, heb hem vanaf 10 weken, en luister elke dag wel even!

groetjes susanne

Terug
Bovenaan