Hartje gehoord met angelsound

Gister heb ik voor het eerst het hartje van de beeb gehoord met de Angelsound, een luisterding voor thuis. Ik had het 's middags al geprobeerd maar kon het niet vinden. 's Avonds was ik alleen thuis en dacht: probeer het heel even nog een keer... En daar was het! Ik lag helemaal te glimmen in mijn eentje :)

Wat is het toch bijzonder allemaal hè!

Groetjes, Marijne 10 wk

Oh dat is wel een heel fijn apparaatje !
Want iedereen heeft wel van die onzekere periodes en dan hoef je alleen maar dat apparaatje erbij te pakken en je bent weer gerustgesteld!!

dat zouden ze alle zwangeren gewoon moeten geven,wat zouden wij een hoop minder stress hebben he ;-)

Goed dat je het savonds nog een keertje probeerde zeg!!Lijkt me geweldig om dat thuis te kunnen doen.

@ LV 28 ik heb hem via marktplaats, ze worden voor 20-25 euro aangeboden. In de winkel kost hij 35-40 euro geloof ik.

Ben er ook helemaal voor dat je zo'n ding gewoon krijgt als je zwanger bent :) Ik vind het iig erg geruststellend. Heb pas 3x geluisterd, maar ben er helemaal blij van.

Hmmm...heb ff gekeken,maar iedereen die ze aanbiedt,woont niet echt bij mij in de buurt.
En ze vragen idd zo rond de 25 euro ,met verzendkosten erbij is het voor mij dan handiger om er 1 in de winkel te kopen.

Dus jullie kunnen wel raden wat deze zwangere huismuts morgen gaat doen he hihihi!!

Ik laat jullie natuurlijk meteen weten hoe het werkt.Ik las al dat je het ook kan opnemen met de pc.Lijkt me echt super en vooral heel gerustellend dat je dat apparaatje kan pakken als je je even onzeker voelt!!

Super bedankt voor deze tip!!

Terug
Bovenaan