hartje gehoord met hoeveel weken?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben een moeder van een gezonde dochter van 3 jaar en 11 weken zwanger van de tweede.
Ik ben een paar weken flink misselijk geweest en had heel veel last van dat ik alles heel sterk rook.
Vanmorgen was dit opeens over, ik maakte me hier wat zorgen over en heb de verloskundige gebeld, ik mocht 's middags langskomen voor controle en ze ging gelijk kijken of ze het hartje kon horen. Dit was helaas niet het geval en nu moet ik morgen naar het ziekenhuis voor een echo.
Ik ben nu heel erg bang geworden. Is er iemand die hier een ervaring mee heeft? Elke reactie is welkom.

Alvast bedankt
en groetjes van een onzekere moeder.

Hai meis,

Snap het dat je onzeker bent. Succes in het ziekenhuis morgen.. laat even weten hoe het is afgelopen. Ik had een echt met 11w en 5d en toen zagen we het hartje kloppen. Nou probeer wat te slapen vannacht en laat iets weten. Succes.
Liefs Kirsten

Ik was met 11 weken ook bij de verloskundige en die kon ook maar met moeite het hartje vinden, maar had paar dagen ervoor een echo gehad dus wist dat het wel leefde.
Kan zijn dat je placenta ervoor ligt en dat maakt het ook niet veel makkelijker.
Ik wens je gewoon veel succes... En een extra echo is altijd mee genomen. Geniet ervan als je je kleintje bewonderen kan.

Groetjes Dees 32w3d

Hoi Tess,

Dat is ook naar, zo onzeker, maar het kan natuurlijk zo zijn dat de placenta ervoor ligt.
Gelukkig mag je wel snel een echo, hoop dat alles goed is voor jou en met de baby.

Heel veel succes morgen.
Laat je nog wel wat van je horen?

Groetjes, Angel  

P.s, Tess,

Ik moet je nog wel vertellen dat ik ook flink misselijk ben geweest en dat van de een op andere dag ineens over was, ook zo rond 11 weken.......

Nou nogmaals succes morgen.    

hoi tess
vervelend is dat dat je zo in onzekerheid moet zitten ik heb het zelf ook gehad ik kwam met ongeveer 13 weken bij de vk ze hoorde het hartje ook niet ik moest toen i.p.v 4 weken na 2 weken terug komen en hoefde niet meteen naar het ziekenhuis toe ze zij dat waarschijnlijk de baby nog diep verscholen lag tussen de bekken maar je knijpt hem dan toch je wil zo graag het hartje horen ik ben nu trouwens 24w3d
heel veel sterkte liefs quiny

Ik zou me niet teveel zorgen maken Tess.
Het is heel normaal dat je met 11 weken het hartje nog niet kan horen.
En dat je van de één op de andere dag niet meer misselijk bent kan best. Dat had ik ook. Wees blij!!

Sterkte, ik weet hoe ongerust je je kan maken. Maar das helemaal niet goed voor jullie.

Liefs,

Tessie

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en alles is goed!
Ik werd zo bang omdat ik bij mijn dochter het hartje met 11 weken al wel kon horen bij de vk.
Gelukkig ziet alles er goed uit en ga ik nu genieten van dit kindje in mijn buik.
Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe en ik blijf dit forum volgen.

Liefs van een gelukkige moeder.

Terug
Bovenaan