Hartje gehoord!!! Wat bijzonder!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ook al hadden we de kritieke 12 weken-grens al gehaald, toch vonden we het een beetje spannend om vanochtend naar het hartje te gaan luisteren. Wellicht omdat we hiervoor een miskraam hebben gehad. Van de week was ik niet erg ongerust, omdat ik toch wel het gevoel had dat er het een en ander aan het groeien was daarbinnen, maar werd toch wel een beetje nerveus vanmorgen...

Ze moest wel even zoeken, maar vond uiteindelijk de navelstreng en hoorden we heel zacht 'doefdoefdoefdoef'. Een kloppende navelstreng betekent natuurlijk ook een kloppend hartje, maar het zoeken daarnaar viel nog niet mee. Gelukkig vond ze het en hoorden we toch - heel even maar- een duidelijke hartslag!
Nou, weer helemaal gerustgesteld! Toch wel een bijzonder moment, hoor!

Op naar de 20-weken echo!

Liefs, Vennie
(16 wk en 1 dg)

hey

mooi is dat he!!!
bij mij moest ze er ook wel een tijdje naar zoeken voordat ze het hoorde
het is toch altijd spannend
geniet er maar van

liefs ikjes

hoi
heerlijk dat geluid van het hartje,
ik heb 2 keer een miskraam gehad, en als het dan wel allemaal goed gaat is het moment van het hartje horen is zo heelijk.
het liefst ga ik elke paar weken ff naar de gyn om het hartje te horen.
geniet ervan
patricia ( 18 weken zwanger van de 2de)

Hoi hoi,

Ja mooi geluid is dat ook een heel geruststellend idee. Ook hebben wij met 16 weken het hartje voor het eerst gehoord. Nu mogen we volgende week weer gaan luisteren.

Nog een fijne zwangerschap gr Fruit Girl 17,5 wk zwanger

Hoi,

Mooi he als je je kindje zo hoort,ik weet dat nog toen wij gingen met de termijnecho.Ik ga ook voor de 20 weken echo en dat duurt ook niet lang meer,en daar heb ik veel zin in.Geniet maar van je zwangerschap.

Liefs Bernice(17weken zwanger)

Terug
Bovenaan