hartje gehoord :) !

Wie van de vroege oktobermama's heeft het ook al het hartje gehoord?

Wij mochten gisteren! Vk moest even zoeken, maar toen ze eenmaal op de goede plek zat hoorde we het luid en duidelijk :)
Het was echt leuk. Ik vind het nog steeds allemaal er onwerkelijk, hoe staan jullie daarin? Ik heb gewoon al een bewegend mensje in me, een hartje dat klopt en ik voel er niks van.....dat maakt het voor mij zo onwerkelijk haha.

Liefs

Super zeg!! Is bijzonder om te horen he..

Ik weet niet wie je met vroege oktobermama's bedoelt... maar ik ben op 2oktober uitgerekend.. en heb inmiddels ook het hartje mogen horen. Vond het heel erg bijzonder. En inderdaad heel onwerkelijk dat er een bewegend mensje met een kloppend hartje in je groeit en je er zelf helemaal niks van voelt. Ik kan niet wachten totdat ik het kan voelen en er een beetje buikje te zien is..

liefs en geniet er van he :)

Hoi!
Wij zijn vandaag in het ziekenhuis geweest. Het hartje niet gehoord, maar wel zien kloppen. Onze kleine lag eerst heel rustig, maar kreeg opeens zin in een feestje. haha. Fantastisch gewoon!
Laten we hopen dat er nog veel leuke berichten van anderen volgen!

Uma

Hoi!
Wij zijn vandaag in het ziekenhuis geweest. Het hartje niet gehoord, maar wel zien kloppen. Onze kleine lag eerst heel rustig, maar kreeg opeens zin in een feestje. haha. Fantastisch gewoon!
Laten we hopen dat er nog veel leuke berichten van anderen volgen!

Uma

Ik mag woe weer voor controle naar de vk en dan hoop ik ook weer het hartje te horen. Bij de laatste 2 echo's moesten ze inwendig kijken omdat mijn darmen er goed voor liggen maar hoop dat ze nu al aan het verschuiven zijn anders horen we het hartje niet.

Vind het ook nog steeds heel raar, broeken gaan idd al strakker zitten. En in de avond zie je echt al een buik.

tot krabbels!

Ik mag woe weer voor controle naar de vk en dan hoop ik ook weer het hartje te horen. Bij de laatste 2 echo's moesten ze inwendig kijken omdat mijn darmen er goed voor liggen maar hoop dat ze nu al aan het verschuiven zijn anders horen we het hartje niet.

Vind het ook nog steeds heel raar, broeken gaan idd al strakker zitten. En in de avond zie je echt al een buik.

tot krabbels!

Hoi,

Ik ben dinsdag ook bij de vk geweest en het hartje ook voor het eerst gehoord! Geweldig zeg!

Alles was verder in orde (bloedonderzoek, gewicht, bloeddruk) en het hartje klopte natuurlijk!

Dus heerlijk weer een stukje bevestiging dat alles écht goed zit. Gisteren de 14 weken ingegaan, hopelijk nemen de klachten nu echt snel af. Ben daar wel een beetje klaar mee (overgeven!!).

Allemaal veel succes!

Liefs,

Hoi,

Ik ben dinsdag ook bij de vk geweest en het hartje ook voor het eerst gehoord! Geweldig zeg!

Alles was verder in orde (bloedonderzoek, gewicht, bloeddruk) en het hartje klopte natuurlijk!

Dus heerlijk weer een stukje bevestiging dat alles écht goed zit. Gisteren de 14 weken ingegaan, hopelijk nemen de klachten nu echt snel af. Ben daar wel een beetje klaar mee (overgeven!!).

Allemaal veel succes!

Liefs,

Terug
Bovenaan