Hartje gehoord!!!

Vanochtend moest ik voor controle naar de vk. Alle bloedwaarden waren goed. Nou zegt ze: zullen we eens even gaan luisteren, als ik het kan vinden. Zo niet, gaan we even kijken. Dus ik zei tegen haar: dan hoop ik dat je het niet kan vinden (uiteraard met een knipoog). Ze deed de doptone op mijn buik en hoppa gelijk raak. Het klonk helemaal geweldig. Ik had kippenvel en kreeg een brok in mijn keel.
Ook gelijk een afspraak gemaakt voor de volgende controle 18 september en voor de 20 weken echo 4 oktober. Pfff duurt nog zo lang.
Hoe is het verder met iedereen?
 
Ja mooi geluid he!!!
Ik moet nog steeds bellen voor de 20weken echo, ga ik straks eerst doen.
Net de papieren van de kraamzorg binnen gekregen dus die zal ik vanavond maar eens bekijken.
Ik heb nog niet 1 blije doos aangevraagd dat zal ik van de week ook eens gaan doen.
Zwanger zijn van een 2e lijkt wel even iets wat je er zo bij doet. Bij onze eerste stond alles in het teken van zwanger zijn.
 
Het is echt een mooi geluidje. Fijn dat je het hebt mogen horen Andrea. :)

Is een tweede echt anders?

Ik heb de kraamzorg aangevraagd. Formulieren zijn vorige week retour gegaan.
Blije doos is aangevraagd.
20weken-echo, moeten we nog bespreken eerst met de VK. Die moet een verwijsbrief maken. Ivm dat wij een uitgebreide 20wekenecho krijgen mbt hazenlip van mijn man. Volgende week dinsdag hebben we een afspraak en dan moeten we zeggen in welk ziekenhuis we de 20wekenecho willen laten maken. Het lijkt mij dat er tussen de 2 ziekenhuizen geen verschil zit. Behalve de KM. Wordt Zwolle of Groningen. Groningen is wel Universitair, maar verder weg... Wat heb je bij zo'n echo aan universitair??

liefs,
 
hoi lieve mama's,

Fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat met mij inmiddels ook ben van mijn misselijkheid volledig af en begin nu ervan te genieten ik ben nu al inmiddels 16 weken en vandaag bij de vk geweest heb het hartje gehoord is mooi om het te horen na een periode van 4 weken en 16 september heb ik de 20 weken echo spannend alleen het duurt inderdaad zo lang :(

veel sterkte nog tijdens de hele zwangerschap geniet ervan ik kan afentoe niet inloggen dames ik weet niet waar het aan ligt dus mij zien jullie dan met tussenpozen op dit moment maar ik probeer jullie wel te volgen.

liefs miymiy
 
Wat fijn dat je het gehoord hebt. Wij hebben het nog niet gehoord, alleen gezien.

Ik ervaar de 2e ook anders dan de 1e. Was ik bij de 1e moe, ging ik liggen, nu kan dat niet. Qua dat vind ik het wel zwaarder. Waar we bij de 1e naar de babywinkels gingen om rond te neuzen, zijn we nu een peuterkamer aan het maken. Ook nog geen kleertjes en zo gekocht, dus ik sta er wel anders in.
Ook kraamzorg al geregeld.
Ik moet in het ziekenhuis in Dordrecht bevallen, 1e keer geen succes. Nu lees ik net in de krant dat ze de afdeling gyn. helemaal gaan veranderen in een geboortecentra en dat na de bevalling je naar een gezinskamer gaat en dat de man dan mag blijven. YESSS!!!!! (vorige keer moest mijn man 2,5 uur na de geboorte al weg).
Verder 20 weken echo op 3 oktober en volgende controle 10 september. En morgen maar weer bellen om bloed te prikken en afspraak met de hematoloog te maken (ivm tekort aan bloedplaatjes)
 
Terug
Bovenaan