Hartje gezien, gehoord!

Yes, ik ben helemaal blij. We hebben net ons kleintje gezien. Hartje klopte duidelijk en we hebben het zelfs gehoord. Terwijl ik had verwacht dat we gewoon voor een gesprek gingen.
Mijn man vertelde dat ik zo twijfelde of ik echt wel zwanger was en het niet kon geloven. Dank je wel lieve schat, daarom kregen we namelijk een echo.

Ik ben nu 6.3 weken. Over vier weken de echte echo.
Kan niet wachten
 
Wat heerlijk voor jullie!! Ik heb met 6.4 wk een echo gehad en het hartje gezien, wist niet dat het al te horen was, wat leuk! Wij mogen dinsdag weer voor een echo, dan 8.2 wk...
 
Inderdaad onwijs heerlijk voor jullie...geniet er maar lekker van!! Ik kan ook niet wachten tot dat ik de mijne krijg....moet alleen helaas nog even geduld hebben, dinsdag de 29ste dan is het voor mij zover.
 
Ah puppie - wat heerlijk dat alles goed is, en wat lief van je man.

Ik vind het veel te lang duren voor ik eindelijk naar de vk mag (14/4), en dan weet ik nog niet eens wanneer ik dan een echo krijg.. Zal manlief tegen die tijd eens instrueren.. ;-)
 
Wat fantastisch puppie. Dan gaat het echt leven he? Ik hoop zelf over anderhalve week een kloppend hartje te zien. Met 6w2d heb ik nog niets gezien. Zo spannend allemaal :)
 
Terug
Bovenaan