hartje gezien

Hallo allemaal,
Ik heb vanmiddag een (inwendige) echo gehad en ik heb het hartje gezien ! Geweldig, heel klein, maar erg krachtig. De dokter zei dat alles er prima uitzag. Ook het formaat van het kindje was precies goed. Ik vond het zo verschrikkelijk spannend, ik heb deze week een paar dagen kleine beetjes bruinverlies gehad en daar maakte ik me erg druk om. Toen moest ik ook nog bijna een uur wachten. Maar het was het wachten waard.
Groetjes, Petra
 
Oh super zeg.
Ik moet nog wachten tot 28 juni voor de eerste echo.
Kan bijna niet wachten.
We gaan het morgen tegen mijn ouders vertellen dat ze opa en oma worden heel leuk.
geniet ervan!!
 
:) WAUW meid, geniet ervan!

Ik had toch gezegd dat dat bruinverlies niet zo erg was! Ik heb het zelf ook af en toe, maar maak me er geen zorgen over hoor.

Wij moeten nog tot 11 juni wachten.....

Liefs,
 
Hoi Petra,

Wat super zeg! Wat fijn ook dat je het hartje hebt zien kloppen. Je bent nu toch ook 7 weken he?
Ik heb aanstaande woensdag mijn eerste echo. Vind het ook zo spannend! Vooral omdat ik eigenlijk helemaal niks voel en ook niet moe ben op zo. Maar goed, de 5 :) zwangerschapstesten geven allemaal 'zwanger' aan dus daar gaan dan maar van uit.

Lekker genieten nu he!

Groetjes,
Julia (7wkn zwanger)
 
Ja, ik ben nu 7,5 week.
Het was inderdaad geweldig om het hartje te zien.
Ik mag over drie weken nog een keer terugkomen omdat je dan al weer veel meer kan zien.
Maar tegen die tijd ben ik ook al bij de verloskundige geweest. Volgens de arts is er nu nog maar minder dan 5 % dat het mis gaat. Dus dat is te verwaarlozen, ik begin er nu inderdaad van te genieten. Voor jou komt het nu ook lekker dichtbij. Nog even wachten, maar het komt allemaal goed.

Heel veel groetjes en succes met het wachten !
Je laat het toch wel even weten ?

Groetjes,
Petra
 
Terug
Bovenaan