hartje horen kloppen

Hallo,

Ik vroeg me af vanaf wanneer je bij de verloskundige het hartje kunt horen kloppen, ik moet namelijk straks naar de verloskundige en ik ben ruim 12 weken. Ik ben heel benieuwd.

Liefs Karolien

Geen idee eigenlijk. Bij ons konden ze tijdens de echo wel het hartje horen. Ik was toen bijna 12 weken. Maar met alleen de doptone (als je dat zo schrijft???) weet ik er eigenlijk niet.
Ik ga ook zo naar de vk. Ik ben vandaag 14.5 weken du kan het dan denk ik wel horen.
Succes.

Toen ik 10,5 week was hebben we het hartje al horen kloppen, maar toen ik vorige week ging (13 weken) moesten ze even zoeken voordat we het konden horen.
Dus ik denk dat het er ook aan ligt hoe het kindje ligt.
In ieder geval veel plezier en ik hoop dat je hem hoort!

Het hartje was direct toen de doptone op mijn buik werd gezet hoorbaar! Erg mooi om te horen en blij dat alles goed is!
Dank jullie wel voor de reactie, nu mag echt iedereen het weten!!

Vandaag eerste echo gehad (icm deel 1 van de combinatietest). Dacht 9,5 week zwanger te zijn maar blijk al 10,5 week! We hebben het kindje zien zwemmen, hij is opgemeten en we hebben het hartje gehoord. Zo mooi!!!
Het schijnt trouwens dat je het hartje al vanaf +/- 7 weken kunt horen kloppen.
Veel plezier van je echo!

Mooi het om het hartje te horen kloppen. Ik was vandaag ook weer even voor controle bij de VK.
Het hartje ook weer mogen horen, ze had m ook meteen te pakken. Geweldig hoor. Geniet er lekker van allemaal.

Terug
Bovenaan