hartje horen met blote oor

hoi hoi

mijn vriend heeft gisteren voor het eerst het hartje gehoord zonder dat we daar de doptone voor nodig hadden.

helemaal trots was ie!
hebben jullie dit ook al ervaren????

Dat lijkt me inderdaad super als vader om dat zo te kunnen horen. Wij hebben dat nog niet gehoord. Vanavond zal ik manlief even laten luiteren misschien lukt het ons ook wel zonder dopetone.

Margot

Ja, mijn man heeft het ook gehoord. Ik las dit topic gisteren en gisteren avond zei ik het tegen mijn man.
Meteen luisteren natuurlijk en ja hoor! Zijn ogen rolden zowat uit zijn kassen haha!
Jammer dat ik het zelf niet kan horen, maarja ik voel het al de hele dag, mag hij ook eens een voordeeltje hebben..

ja.. leuk he!

ennuh. margot. als je zelf voelt waar het ruggetje ongeveer zit, dan kan hij daar luisteren!
ik heb mark volgens mij nog nooit zo trots gezien als zondagavond!

Hoi,

Dat is hier nog niet gelukt hoor. Afgelopen zaterdag wel geprobeerd bij mijn zus thuis (zij heeft een stetoscoop) Maar helaas. Het hartje was moeilijk te vinden, en zodra ze iets dacht te horen draaide de kleine zich weer om.

Mijn man was dan ook erg teleurgesteld. Laat die van jullie maar lekker genieten.

Jaaaa hoorbaar met het blote oor zonder hulpmiddelen. Helaas kan ik het zelf niet horen maar mijn man tikt het ritme mee zodat ik weet wat hij ongeveer hoort.

Geweldig toch!

groetjes El (32+4)

Terug
Bovenaan