Hartje horen

Wie heeft ervaring met apparaatjes waarmee je het hartje kan horen? Ik heb zelf de site gevonden van www.bellytalk.nl en vroeg of iemand er ervaring mee heeft. Ziet er zeer proffesioneel uit namelijk.

Reacties zijn welkom.
 
vanaf een week of 28 konden 'wij' (ik niet, zo lenig ben ik niet...) het hartje gewoon via mijn buikwand horen. zonder toeter. (die toeters zijn in elk geval niet zo aan te raden, teveel ruis).

lies
 
Dit zijn geen toeters maar monitoren welke de verloskundige volgens mij ook gebruikt. Ze zijn om te kopen erg duur maar nu kan je ze gewoon huren.

Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen.
 
Je moet het zelf weten, maar vaak is het toch niet hetzelfde. Inderdaad kun je rond 25 weken met je oor het hartje horen. Althans je vriend dan. Als je het zeker wilt weten zou ik het de vk vragen. Die kennen vrijwel alle apparaten.
 
Ik heb een monitor gehuurd bij www.bellytalk.nl en het werkt perfekt!!!!! Binnen 2 dagen had ik het in huis.
Al heel vroeg kon ik het hartje horen en ik kon het ook laten horen aan de opa's en oma's. Hoefden ze niet 'allemaal' mee naar de verloskundige. Ideaal!!!
 
Terug
Bovenaan