hartje kloppen

Vanaf wanneer kan jet hartje horen kloppen bij de verlosk? Ik ben (denk ik) tussen de 11 en 13 wkn zwanger en ben gisteren voor 1e keer naar verlosk. geweest. Ze kon het hartje niet vinden. Ik krijg nu as. maandag een echo.
Mijn collega die ook zwanger is, hoorde het hartje wel met 11 weken?

 
Hallo olly
als ze bij de verloskundige het hartje nog niet horen met 12 weken is dat heel normaal omdat je baarmoeder nog niet ver genoeg omhoog is gegroeid, maar op een echo kunnen ze zeker weten het hartje horen ik kon het met 8 weken al horen op de echo ik ben nu bijna 18 weken en ik was dinsdag bij de verloskundige en het hartje klopte mooi

niet zo druk maken hoor is dus heel normaal dat ze nog niks hoorde

veel succes
 
Toen ik 20 weken zwanger was, konden ze bij mij het hartje ook niet vinden. 10 minuten gezocht, maar geen hartje te horen !!
Mocht ik direct heen voor een echo, en toen bleek dat mijn baby heel diep lag, helemaal onderin me buik, daarom konden ze het hartje niet vinden. Maar op de echo was alles in orde !!
 
toen ik met 11 weken naar de vk ging kon ze ook goed het hartje horen maar toen ik 16 weken was heeft het 5 min geduurd voor ze hem kon vinden het ligt er ook heel erg aan hoe de baby ligt maar maandag bij de echo zal je het wel zien en dat is zeker een speciaal moment
groetjes jacqie
 
Terug
Bovenaan