Hartje klopt goed, maar ze moest 10 minuten zoeken.....

A

Anoniem

Guest
Tjonge jonge. Vanmorgen op controle geweest en ik zou voor het eerst het hartje horen, maar ze moest wel 10 minuten zoeken.

Kruimeltje had zich helemaal boven in mijn buik verstopt.... En Feline
was aan het huilen want ze vond het maar raar dat er een vreemde
mevrouw aan mama's buik zat.

Gelukkig verder alles goed en eind oktober weer voor controle en 10 november de 20 weken echo!

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Wat ontzettend zenuw slopend zeg. Wat kunnen tien minuten dan lang duren he. Maar gelukkig is alles weer goed. Dat geeft toch een hele hoop meer zekerheid elke keer. Nu geniet maar weer lekker van je kruimel in je buik.

groetjes Linda

hoi hoi,
dat zullen lange tien minuten geweest zijn zeg.
Maar gelukkig dat het helemaal goed was uiteindelijk.
Nou geniet van je zwangerschap

Tamar

Gelukkig voor jou is alles goed, maar dat zullen ongeveer wel de langste 10 minuten van je leven zijn geweest.

liefs Saskia

He Maris

Fijn dat je het hartje hebt gehoord, maar jeeeeeetje 10 minuten in zenuwen wachten. Dat duurt ECHT heeeeel lang.

Lekker genieten en op naar de volgende controle bij de VK.

Gr Naomi

Hoi Allemaal,

Ja ik was ook nog eens alleen met Feline gegaan. Dus ik voelde me steeds beroerder toen ik daar lag.
Meteen mijn man daarna gebeld dat alles goed was. En verteld dat het zo lang duurde en dat dat niet zo prettig was in mijn eentje.
Jammergenoeg kan hij bijna nooit mee omdat we niet op dezelfde dagen vrij zijn. Bij de 20 weken echo (10 november s avonds) kan hij gelukkig wel mee. Gaan we met zijn drieen als gezinnetje. Duurt nog lang maar ik heb er nu al zin in!

liefs Maris

dan duren 10 minuten lang!!
maar gelukkig is alles goed

gr petra

Hoi,
Naar zeg dat je dan zo lang miet wachten, om dat mooie en bizondere geluidje te horen..Maar het kwam..dat is het belangrijkste!
Ik moest ooit tijdens mijn eerste bevalling ook wachten op dat geluidje..dat was ook heeeel naar..Konden het thuis niet meer vinden..Dus als een gek met de ambulance naar ZH...daar was het gelukkig weer goed..Maar die rit vergeet ik nooit meer..
Nu dus weer genieten van dit nieuwe mensje!
En van je dochter ook al...jee wat zul je genieten!!haha[ zie andere topic..]
Gr Rina

Terug
Bovenaan