hartje klopt langzaam

Hallo,

Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Ik kom net bij de gynecoloog vandaan en via een inwendige echo hebben we gezien dat het hartje te langzaam klopt en het vruchtje achter loopt in grooi. Ik zou nu 8 weken zwanger moeten zijn maar de echo geeft aan 6 weken en 2 dagen. Ze heeft me verteled dat ik er ernstig rekening mee moet houden dat er een miskraam komt. Het hoeft niet maar de kans is zeer groot. Ik ben een beetje overdonderd en zit natuurlijk vol met vragen. Volgende week krijgen we nog een echo om te kijken hoe gaat. klopt het hartje nog of niet?? Wie o wie heeft dit ook meegemaakt? Ik hou er rekening mee dat mijn zwangerschap niet goed zal aflopen, maar een klein beetje hoop heb ik toch wel.

groetjes lies

Hi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik wil je wel alvast heel veel sterkte wensen. Verschrikkelijk die onzekerheid... Wat zal deze week lang duren zeg! Ik ga heel hard voor je hopen dat het vals alarm is en dat je volgende week een mooi snel kloppend hartje te zien krijgt!

ik heb wel meegemaakt (bij mijn eerste én derde zwangerschap) dat ik dacht dat ik acht weken zwanger was, en het was maar 6 weken. Dan zit je dus 2 weken in de spanning en onzekerheid te wachten op evt krampen en bloedverlies. Ik hoop echt dat het goedkomt.
bij mij hebben ze toen niets over het wel of niet goed kloppen van een hartje gezegd.
Ik heb een hele rare cyclus, dus een niet te voorspellen eisprong en NOD.
Vandaar dat ik altijd een andere zwangerschapsduur heb, dan ik denk.
Ik hoop vurig voor jou, dat het ook zo is!!

Helaas heeft mijn vriendin het gehad en die kreeg met 8 weken een miskraam zomaar ineens zonder een pijntjes te hebben gevoelt.
Het gebeurde op een donderdag en op maandag had de echocopiste nog gezegd dat nu wel alles goed was (het hartje klopte al iets beter) maar helaas dus niet voor haar.
Ik duim voor je dat het bij jou goed mag blijven gaan maar hou er maar wel rekening mee dat het mis kan gaan.