hartje klopt langzaam

Hallo,

Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Ik kom net bij de gynecoloog vandaan en via een inwendige echo hebben we gezien dat het hartje te langzaam klopt en het vruchtje achter loopt in grooi. Ik zou nu 8 weken zwanger moeten zijn maar de echo geeft aan 6 weken en 2 dagen. Ze heeft me verteled dat ik er ernstig rekening mee moet houden dat er een miskraam komt. Het hoeft niet maar de kans is zeer groot. Ik ben een beetje overdonderd en zit natuurlijk vol met vragen. Volgende week krijgen we nog een echo om te kijken hoe gaat. klopt het hartje nog of niet?? Wie o wie heeft dit ook meegemaakt? Ik hou er rekening mee dat mijn zwangerschap niet goed zal aflopen, maar een klein beetje hoop heb ik toch wel.

groetjes lies

Hi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik wil je wel alvast heel veel sterkte wensen. Verschrikkelijk die onzekerheid... Wat zal deze week lang duren zeg! Ik ga heel hard voor je hopen dat het vals alarm is en dat je volgende week een mooi snel kloppend hartje te zien krijgt!

ik heb wel meegemaakt (bij mijn eerste én derde zwangerschap) dat ik dacht dat ik acht weken zwanger was, en het was maar 6 weken. Dan zit je dus 2 weken in de spanning en onzekerheid te wachten op evt krampen en bloedverlies. Ik hoop echt dat het goedkomt.
bij mij hebben ze toen niets over het wel of niet goed kloppen van een hartje gezegd.
Ik heb een hele rare cyclus, dus een niet te voorspellen eisprong en NOD.
Vandaar dat ik altijd een andere zwangerschapsduur heb, dan ik denk.
Ik hoop vurig voor jou, dat het ook zo is!!

Helaas heeft mijn vriendin het gehad en die kreeg met 8 weken een miskraam zomaar ineens zonder een pijntjes te hebben gevoelt.
Het gebeurde op een donderdag en op maandag had de echocopiste nog gezegd dat nu wel alles goed was (het hartje klopte al iets beter) maar helaas dus niet voor haar.
Ik duim voor je dat het bij jou goed mag blijven gaan maar hou er maar wel rekening mee dat het mis kan gaan.

sjee wat een rot nieuws.
kwa groei had ik het deze zwangerschap ook dat de baby wat achterliep,maar het is nu nog met 26weken een kleine..was mijn zoontje ook!
sja met dat kloppen van het hartje had ik niet..ik hoop voor je dat het echt goed gaat!!!
heel veel succes ermee.

Hoop moet je houden! Anders heb je de kleine al opgegeven, maar net wat de gyn zegt, als het nu al zover achterloopt... Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel van de onzekerheid af op welke manier ook.

Hoi hoi,
Ik heb het bij onze eerste ook gehad, ik zou toen ongeveer 8 wkn geweest zijn, maar toen we de eerste echo hadden was er niks, alleen een leeg vruchtzakje!! Toen zei de gyn ook, kom over 14 dgn terug want ik kan niet zeggen of dit goed is het kan een miskraam worden.. Maar na de 14 slopende/spannende dagen was ik mooi 8 wkn en 1 dag zwanger!!! De meeste vrouwen hebben met 6 wkn toch echt een vruchtje in het zakje...!! Ik dus niet.. :-( Probeer je niet al te druk maken & laat je vooral niet gek maken! Ik hoop dat het allemaal goed komt!! En dat je over 14 dgn een goede echo hebt!

Groetjes!!

Oh ja en met 36 wkn een groei echo gehad omdat het wat klein was.. Onze zoon was uiteindelijk nog steeds wel een kleintje met 48 cm 3030 gr met 39 wkn + 2dgn... Dus het kan meevallen! :)

Groetjes!

Terug
Bovenaan