Hartje klopt niet

<p>Afgelopen vrijdag hadden wij met 7 weken onze eerste echo, er was geen kloppend hartje te zien. Ik moest bloedprikken om het level hCG hormoon te bepalen en naar de gyneacoloog voor echo’s omdat ze een mola zwangerschap vermoedde.</p><p>Zaterdag ochtend kreeg ik de uitslag van het bloedprikken en de het hormoon level was hoog maar niet hoog genoeg voor een mola dus ik moest vandaag (zondag) weer bloedprikken en nog een echo.</p><p>De uitslag daarvan is dat het hormoon level is gestegen maar niet genoeg voor een gezonde zwangerschap, op de echo was te zien dat het in ieder geval geen mola is maar er is ook nog steeds geen kloppend hartje en ook niet genoeg vruchtwater.</p><p>Het kindje meet 7weken en 4dagen dus is gelijk aan de zwangerschap groei maar ze zeggen dat het dan al eerder gestopt is met groeien en ontwillen dus ik ben heel erg in de war.</p><p>Nu moet ik afwachten of de miskraam vanzelf gebeurt en anders gaan ze donderdag weer bloedprikken en een echo doen en krijg ik daarna de abortuspil.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit bij iemand ooit goed gekomen? Ik lees allemaal verhalen van mensen die dan een week later wel een hartslag zien en ik word er hoopvol van.</p>
 
Terug
Bovenaan