Hartje klopt snel!

Hii
ik heb een zoon van 9 maanden....hij is behoorlijk actief...kan al rollen, draaien, teigeren, optrekken en staan etc etc.
Nu merkte ik van de week toen hij sliep dat zijn hartje, deze hoorde ik toevallig omdat hij half op mij sliep hihi erg snel klopte.
Je zou toch denken wanneer een kind slaapt dat dit in ruststand zou moeten zijn en normaal zou moeten kloppen.
Want als zijn hartje tijdens zijn slaapje al zo snel klopt hoe hard gaat ie dan tekeer als hij overdag zo actief bezig is?
Misschien een stomme overdreven vraag maar was benieuwd naar jullie evt. reacties.

Is dit iets om bezorgd over te zijn?
 
Bij die kleintjes gaat de hartslag vele malen sneller als bij ons. Dus maak je niet te gauw 'sappel'. Bel anders de assistente van de h.a. over hoe hoog het precies mag zijn. Kun je het even meten en ben je gerust gesteld! Succes.
 
Hoe kleiner het beesie, hoe sneller de hartslag (over het algemeen dan) Het is normaal dat de hartslag van je zoontje sneller gaat als die van jou.
Maar je weet het he.... beter tien keer te veel bij de huisarts, dan 1 keer te weinig
 
Terug
Bovenaan