hartje klopt!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.
Even mijn verhaal hoor,we zijn zo blij!!
Ik heb gisteren een echo gehad (inwendig) maar het hartje klopt en we konden het echt goed zien.
Ik was precies zover als ik zelf dacht,7 weken en 3 dagen.
De hevige buikpijn heeft toch geen schade aangericht,wat een opluchting!!
Geniet er allemaal van want het is echt een super mooi wonder!!
Liefs Mikkie

hoi mikkie,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, bij mijn termijn echo was ik ook precies 7 weken en drie dagen, al heb ik de echo wel gewoon uitwendig gehad en het knipperende hartje was ook goed te zien.
Inmiddels ben ik alweer hard op weg naar de 12 weken, om precies te zijn nog 3 dagen

geniet ervan.

Groet Marinte

Leuk zeg al 12 weken!!
Heb je veel kwaaltjes?
Mijn baarmoeder lag een beetje gekanteld vandaar dat ze toch nog inwendig moest kijken om ukkie optemeten etc.
Echt super leuk hè!!
Geniet ervan meid!
Liefs Mikkie

Ik kreeg met 8 weken ook een inwendige echo, gewoon omdat ik bij de gyneacoloog liep omdat ik eerst niet zwanger werd. Ik vond het een bizarre ervaring: lig je daar in je blote kont, met je benen in de lucht en met tranen in je ogen omdat je een hartje ziet kloppen.... Ik was erg blij toen ik bij het volgende bezoek een 'gewone' echo kreeg.

hoi Mikkie,

nee ik heb nagenoeg geen klachten, wel extreem moe geweest maar dat is nu gelukkig over en af en toe wat last van bandenpijn, voor de rest helemaal niks.............
Nou ja pffffff......m'n borsten dan, die zijn volgens mij twee cup maten gegroeid.

Genieten hè !

Groet van Marinte

Terug
Bovenaan