hartje klopt

Hoi allemaal,

een paar weken terug schreef ik dat ik het allemaal zo spannend vond. Na twee miskramen ben je toch voorzichtig blij als je weer zwanger bent. Gisteren hebben we de eerste echo gehad en het hartje klopt! Ik ben wel drie dagen korter zwanger dan verwacht, maar ik ben na de laatste miskraam ook niet meer regelmatig geweest, dus dat kan. Ik ben nu 7 weken zwanger en ik voel me ook meer zwanger dan de vorige keren. Ik ben met regelmaat misselijk, iets wat ik de vorige keer helemaal niet had. Volgende week maandag hebben we een afspraak met de gyn en dan krijgen we weer een echo. Ik ben ontzettend blij en ik hoop dat het de derde keer dan scheepsrecht is en dat we in juni onze kleine in onze armen mogen sluiten.

Veel liefs,
SandraV
7 weken zwanger

Hoi Sandra,

Ik had al eerder op een vorig berichtje van je gereageerd! Van harte meid, ik heb vrijdag aan je gedacht!!!! Ik moet morgen voor een echo, verwacht er niet te veel van, ik ben dan waarschijnlijk nog maar 6 weken en 1 dag dus of er een hartactie te zien is........maar ik zal al blij zijn als het er normaal uit ziet, dus gewoon in de baarmoeder, een vruchte en bijv. geen lege vruchtzak! Ben erg bang dat het weer misgaat! Hoop ook op 3x scheepsrecht! Geniet ervan meid ook al zullen de komende weken nog heel spannend zijn!

Liefs Ingrid

Hoi, ik las je berichtje. Kan me voorstellen dat het allemaal zo spannend is dus ik wil je ff zeggen dat ik heel blij voor je ben dat je het hartje hebt zien kloppen. Ik hoop het ook eens mee te mogen maken (moet nu nog wachten op mijn eerste ei of ongi pfff). Geniet ervan meid,
liefs Po

Terug
Bovenaan