hartje klopt!

vanmiddag even naar verloskundige geweest, had wat bloedverlies en dacht dat ik verder was.. heb savonds gewoon een buik van zowat 18 weken ongeveer!
was allemaal goed gelukkig hartje gezien, heeft even alleen gekeken en komt idd uit op ongeveer 7 weken.
grote van de buik kan ook door hormonen komen zei ze??
29 aug moet ik nu voor de termijn echo..
geeft echt een gerust gevoel, moet me alleen wel rustig houden met werken voor mijn bekken. ben gister ook bij fysio geweest en heb nu een bekkenband gekregen. iemand ervaring ermee?

Heey meid,

Fijn dat het hartje klopt en alles goed gaat! Ik heb geen ervaring met bekkenproblemen/banden, kan je hier dus niet verder meehelpen.

Liefs ciomama

Fijn dat het hartje klopt,
Wij waren 9 weken dachten we maar zijn met de echo terug gezet naar 7 weken. omdat dit een verschil is van 2 weken wordt bij de volgende echo het nog eens berekend. je zou toch echt zeggen 11 juni en nu 11 augustus is 2 maanden

Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!
En wat de grote buik betreft dat komt idd van de hormonen. Ik had bij mijn miskramen ook gewoon een gegroeide buik terwijl het vaak met 6 weken al mis was gegaan en toen vroeg ik aan de gyn waarom mijn buik dan wel groeide. Dat kwam van de hormonen zei hij. Tuurlijk worden ook je darmen nu aan de kant gedrukt en dat veroorzaakt natuurlijk ook een dikkere buik maar ja als je kindje niet groeit en je buik wel (zoals bij mij toen) is dat toch vreemd.

xx

Heerlijk zeg, fijn om het kloppende hartje te zien!
Geniet er van!
Sorry dat ik je niet kan helpen met de bekkenband, daar heb ik geen ervaring mee. Ik hoop dat je klachten beperkt blijven!
Ik heb trouwens altijd begrepen dat een tweede kindje sneller een grotere buik geeft als bij een eerste kindje, omdat er al wat meer ruimte is in de buikspieren door de eerste.. Maar het kan ook door de hormonen komen hoor ik nu...
Liefs, Pieta

Terug
Bovenaan