hartje kunnen horen?????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb dinsdag een afspraak bij de verloskundige en dan gaan ze naar het hartje luisteren, ik ben dan 11 wk en 5dgn zwanger. Kan je het dan al horen. Het is mijn tweede zwangerschap maar ik ben een hoop vergeten zeg hihi.

Gr. Mama van Thomas en ukkepuk (01-02-2007)

Bij mij konden ze het met 11 weken wel horen, maar dat was tijdens de echo dus dan kun je zien waar je de doppler op moet richten. Een week daarvoor gewoon bij de verloskudnige zonder echo lukte het nog niet,
groeten Elke

Hoi, hoi,

Het hangt een beetje af van de ligging van je kindje. Bij mij kon de vk het met 11 wk en 2 dagen wel vinden. Maar ze moest heel erg zoeken. Ik weet dat er vk's zijn die pas na 14 weken gaan luisteren om de zwangere niet onnodig bezorgd te laten worden.

groetjes, Jonna

Er is een kans dat je het hartje kan horen , maar ookieen kans dat je het niet hoort als je daar rekening mee houd is het aleen maar leuker als je het wel kan horen.
 ik ben nu 11 weken zwanger en bij mij konden ze het hartje al met 8 weken horen.

maar dar verschilt echt per kindje hoor als ze het wel of niet horen het liefste wel natuurlijk suc 6  

Hoi,
Grappig ik weet een heleboel dingen ook al niet meer,maar als het goed is moet je het hartje wel kunnen horen.Hier doen ze altijd met 12 weken de echo en gelijk na het hartje luisteren en heb nog nooit van iemand gehoord,dat het hartje dan niet te horen was.Is wel weer spanned he?Succes!
Groetjes Suus

Terug
Bovenaan