Hartje luisteren

Dinsdag heb ik de 2e controle bij de vk.
Bij de 1e controle vertelde ze dat we de 2e keer waarschijnlijk het hartje kunnen horen.
Ik ben nu alleen iets minder ver zwanger dan we bij de 1e controle dachten (as dinsdag 12+6 weken)

Op de site van de vk staat dat je bij een zwangerschap van onder de 13 weken het hartje nog niet kan horen.
Jullie snappen denk ik wel dat ik best een beetje baal, en bang ben geen hartje te horen, ondanks dat het dus heel normaal is.

Wanneer hebben jullie voor het eerst bij de vk het hartje van jullie uk gehoord???
Bij de echo hebben we het trouwens wel gehoord, toen was ik 10+1 weken zwanger.

Groetjes Mickey
11w6d

Hoi,

maak je zeker geen zorgen. Bij mijn eerste heb ik heel weinig kren het hartje gehoord. Dat heeft te maken met hoe je placenta ligt, hoe je kindje ligt en hoeveel vetjes je hebt.
Als je je kindje straks maar een keer of 2 per dag voelt is het oke.

Helaas dus dat ik ook weinig haar gehoord hebt, maar ze was kern gezond!

De ene hoort het elke keer, de andere bijna niet.

Succes

BIj mij konden ze het hartje met een kleine elf weken al horen, en heb echt vetjes genoeg haha, het is gewoon ff afwachten en hopen dat de placenta aan de achter kant ligt.

groetjes linda

Hoi!

Ik ga ook volgende week dinsdag naar de vk, ben dan 12 wkn en 1 dg. Ze zei toen we die afspraak maakten, dat we dan het hartje zouden gaan luisteren. Ik neem dus aan dat het rond die tijd in ieder geval zou moeten kunnen. Bij een vriendin van mij konden ze wel horen dat het kindje bewoog, maar het hartje was wat lastiger. Ik hoop wel heel erg dat ik wat hoor, heb wel weer behoefte aan een beetje bevestiging, naast die enorm bolle buik!
Succes dinsdag en laat even weten hoe het was.

Liefs, Kaskes

Hoi Mickey,

Krijg toch wel weer een beetje de zenuwen nu. Hoewel ik flink gegroeid ben, heb ik verder niet zoveel kwaaltjes meer (is ook wel logisch met 12 weken). Ben nog wel erg moe en heb heel veel last van mijn rug. Nu kreeg ik afgelopen weekend migraine-achtige hoofdpijn en dat had ik normaal als ik ongesteld moest worden. Ik schoot meteen in de stress en heb echt even een potje zitten janken gisteravond. Ik kon alleen maar denken: Niet nog een miskraam!
Nu geen hoofdpijn meer en nog geen spoortje bloed, dus het zal allemaal wel goed zijn. Maar ik zal blij zijn als we morgen dat hartje gehoord hebben!
HOe laat moet jij? Wij pas om half 7.
HOe voel je je? Nog beroerd of ben je dat stadium ook al voorbij?

liefs, Kaskes

Hoi Mickey,

En heb jij iets kunnen horen? Wij hebben elke keer bloebjes gehoord, dat hij wegzwom, maar de hartslag niet echt... Heel vaag ver weg door mijn hartslag heen, kon je een snellere hartslag horen van ons kleine eigenwijze kindje!
Zo lang zij er van overtuigd is, dat hij het nog doet, vind ik het prima!

Ik hoop dat jij meer geluk had!

Groetjes, Kaskes

Terug
Bovenaan