hartje niet gehoord by de verloskundige

hallo
ik heb op 3 sept 1 goede echo gehad alles was goed goeie hartfunctie de baby zwaaide nog en maakte allemaal saltos vandaag had k mn 2 gesprek by de verloskundige en ze zy alles was goed op het laatst probeerde ze nog mt de doptone om het hartje te horen maar dat is niet gelukt ze zei dat ik donderdag moet bellen om 12 uur als ik het niet meer hou dan kan ik komen voor 1 doptone afpraak maar ik kan niet zolang wachten heb de huisarts gebeld en die zeg jah 12 wk en 2 d is de grens dan is het nog moeilijk om het hartje te horen ooooooooooooo i ben zo bang

nee niet zien kloppen myn verloskundige heeft geen echobureau in haar praktyk maar gewoon met 1 doptone maar ik mag half 12 weer komen om het nog 1 keer te proberen

oh wat een stress! Ik was gister bij de VK met 12 w 2 dagen en ze moest echt even goed zoeken, maar toen hoorde ze het wel. Ik had ook even een opvlieger toen ze hem niet gelijk kon vinden, maar het schijnt wel vaker voor te komen dat ze het nog niet kunnen horen met 12 weken.

Hoi Revenna,

Ik was begin vorige week bij de VK, en ik was toen ruim 13 weken, en het kostte de VK heel veel moeite om het hartje te vinden. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus dan is het lastiger te horen. Uiteindelijk is het haar wel gelukt, en zij hoorde het ook al eerder als ik, ik vond het erg onduidelijk, tot ze me duidelijk maakte wat ik moest horen, mijn eigen geluiden kwamen veel harder door...

Ik zou me niet zo'n zorgen maken!

Groetjes Linda

Laat je even weten hoe het gegaan is net? Ik hoop voor je dat het nu wel is gelukt, dat neemt een hoop onzekerheid weg!

Liefs, Nicole

ps: mijn verloskundige luisterd pas vanaf 14 weken met de dopetone. De kans dat je het daarvoor nog niet of niet goed kan horen is groot zei ze...

Terug
Bovenaan