hartje niet gehoord

Ik ben nu 11 a 12 weken zwanger. Net was ik bij de verloskundige en ze kon het hartje niet horen. Mijn darmen zaten ervoor. Hebben meer meiden hier ervaring mee? Ik ben erg onzeker. Vorige zwangerschap is mis gegaan.
Groetjes

Hoi !
Het hoeft inderdaad niets te betekenen hoor, onze vk luistert zelf pas vanaf ca. 13 weken naar een hartje omdat dan de kans groter is dat je het kunt horen.

Misschien moeilijk, maar wacht nog even af, vraag anders of je rond die 13e week nog even langs mag komen.

Groetjes Marasje

hallo

Ben maar niet ongerust hoor, ik heb bij mijn vorige zwangerschap precies hetzelfde meegemaakt. De verloskundige zij toen net voordat ze ging luisteren bij 11 weken dat ze goede hoop had dat ze het hartje kon horen omdat ik zelf redelijk dun ben. Maar niets te horen. Ik schoot toen ook in de stress, maar inderdaad meestal blijkt het kindje gewoon nog net iets te klein te zijn om het hartje te kunnen horen. Een week later had ik toen   mijn 12 weekse echo en was hierom exta nerveus. Maar gelukkig was alles gewoon goed en had ik net als jij met die 11 weken gewoon pech.
Dus maak je niet te druk het is vast gewoon goed.

groetjes doortje

Ik ben ook heel slank, maar bij mij kon ze het hartje met ongeveer 11 weken ook niet horen. Als je nog geen echo hebt dan kun je eventueel wel al een pretecho laten maken. je ziet het kindje bewegen en als het niet beweegt kunnen ze met de doppler precies zien waar ze moeten richten om het hartje te horen.
Dan voel je je misschien wat minder onzeker
groeten Elke

Hoi,
bij mij hoorde ze het hartje nog niet bij de 14 weken. De 12 weken echo hadden we al gehad maar toch schrok ik enorm! Ik mocht toen van de vk naar het ziekenhuis [savonds nog] om een echo te maken. Gelukkig was alles goed. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Het kan ook zijn dat je placenta aan de voorkant ligt, dat is bij mij ook, en dan duurt alles langer....
Succes!!
Groetjes

Alleen als je kindje goed ligt kun je het met deze termijn horen is mij
verteld. Vaak ligt het kindje nog teveel achter het schaambot en is het
nog niet te horen. Was bij mij ook maar dat was er ook bijverteld.

Geniet er gewoon van en over een paar weken heb je het vast gehoord.

Miriam

Hai

ook ik heb in het begin niets kunnen horen hoe graag ik het ook zou willen.
Ik baalde er wel behoorlijk van want je hoopt toch heel erg dat je het hartje zal horen.
Een paar dagen na dat mijn eerste gesprek was kreeg ik de allereerste echo.

Door alle verwondering wat er in mijn buik groeide hebben we het hartje niet gehoord maar zagen we het wel goed kloppen dus dat was wel gaaf.

Maar geloof me als je het gehoord heb kan er geen mooier geluid zijn dan dat

groetjes jantine

Hoi

Toen ik zwanger was van mijn eerste moest ik ook met 11 weken naar de verloskundige en toen konden we het hartje ook nog niet horen.
Maar de keer erop was hij er wel volgens mij hoef je je daar niet zo veel zorgen over te maken.
Niet te veel piekeren, maar genieten van je zwangerschap.
Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan